Ite tässä möksälle olen tullut. Isän kanssa tässä huomenissa alteaan mantereen puolen laiturin kantta purkamaan ja uusimaan.
Tänä iltana pikkasen viskejä maistellaan ja turistaan.
Kuin teitin päivä on männy?
4
84
Vastaukset
- Rumasinkkumies-
Olen kuntoillut koko päivän. Aamulla poljin kuntopyörää 42 minsaa, sitten kävin kaupassa 4 kilsaa. Sitten lähdin katsomaan venepaikkaa jonne oli 12 kilsaa edestakas ja nyt illalla poljin vielä kuntopyörää 30 minsaa
- Hämärän_rajoilta
Kiertelin kaupungilla etsimässä jousiliitintä rullaketjuun, kun vanhasta amerikkalaisesta lumilingostamme meni tässä jokunen viikko sitten ketju poikki. Tehtävä osoittautui vaikeaksi: puolenkymmentä liikettä koluttuani opin, että linkoja ja ketjuja myyvät erikoisliikkeet eivät täällä pidä valikoimissaan noin pieniä (#40) amerikkalaisen ketjustandardin varaosia. Onneksi viimeisessä liikkeessä älysivät antaa vinkin, että moottoripyöräkorjaamot saattaisivat osata auttaa — onhan eräskin ikoninen pyörämerkki amerikkalainen ja sen ketjut sikäläistä standardia.
Tällaisesta liikkeestä osa viimein löytyikin, maksoikin kokonaiset kaksi euroa. Kotona sitten vaihdoin työvaatteet, pujottelin ketjun rattaille ja tein liitoksen. Sen jälkeen testilinkosin pihan reunoille koneen rikkiolon aikana kertyneet kolauskasat pöpelikköön ja totesin korjauksen onnistuneen. Käsiin tarttui miehekäs öljyn ja bensan haju ja tunsin tehneeni taas päivän aikana jotakin enemmän hyödyllistä kuin kymmenen yliopistovuoteni aikana yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329