Nordnet vai Seligson, kumpaa suosittelette sijoituksien talletukseen?
Molempien hyvät ja huonot puolet?
Nordnet vai seligson?
3
1052
Vastaukset
- Lolololll
Nordnetilla saa superien ja etf kuukausisäästön kanssa kuluiltaan halvemman kokonaisuuden. Seligson selkeämpi aloittelijalle ja suht edullinen myös. Nordnetissa huomattavasti laajempi valikoima rahastoja ja ETF:iä.
Itse käytän molempia ja aloitin pelkällä Seligsonilla. - jhjhhg
Kumpikin on omassa lajissaan hyviä vaihtoehtoja. Valinta riippuu ihan siitä, mihin haluat sijoittaa. Seligson tarjoaa pienen määrän rahastoja. Nordnet on arvopaperivälittäjä.
- Konservatiivinen
Seligson on edullinen ja selkeän yksinkertainen, kuitenkin samalla riittävä. Voit valita vaikkapa neljä viisi erilaista rahastoa ja saada todella laajan hajautuksen helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667