Jees elikkäs oon 17v poika ja olisi semmonen kysymys, että voiko paniikkihäiriö aiheuttaa nukkumaan mennessä kovan pelästymisen hereille? Tässä nyt viikon verran käyny tollain ja nukkumaan meno kuumottaa aika paljon.. Päivisin lievää hengenahdistusta ja nukkumaan mennessä lisälyöntejä myös, mutta ne lääkäri on sanonut vaarattomiksi. Heräämiseen ei liity huimausta. Hetken päästä vaan tiheä syke ja käsien tärinä joka menee hetkessä ohi.
Ei oo kivaa
2
122
Vastaukset
- regei
Olen kohta 63vuoias mies ja paniikkioireista kärsiny noin 45vuotta enkä ole vielä kuollu :) Nuoruudessa oli tosi rajujakin oireita joskus oli lääkitystäkin siihen nyt ei enää vuosiin mitään ja eipä paniikkia tullu aikoihin. Jokin aika sitte kävin hammaslääkärissä niin siellä meinas iskeä mutta meinaamiseksi jäi . Ei siihen kuole ja eikä sydän petä ja eikä kannata liikaa tutkiskella kuumotuksia/sykkeitä . Mutta sen sanon älä jää pelkoinesi yksikseen kyllä' paniikki periksi antaa kunhan et liikoja tarkkaile itteesi :) tsemppiä
- 2017tammi
Puhu asiasta äitisi, isäsi ja muiden läheisten kanssa. Älä häpeile ja piilottele paniikkikohtauksia. Ne ovat yleisiä ja voi tulla kenelle tahansa yleensä suuren stressin ja pelkotilojen seuraamuksena. Yritä päästä psykoterapeutille ja lääkäriin ja pyydä heitä selvittämään yksityiskohtaisesti paniikkikohtausten syntymekanismi. Niitä voi hoitaa kotikonstein tai lääkityksellä riippuen kuinka kovina ja kuinka usein kohtaukset tulevat. Anna ihmisten auttaa. Tee asioita jotka ovat mielyttäviä, nuku paljon, lepäile,vältä valvomista, syö hyvin ja älä juopottele. Auringonvalo on myös hyväksi. Paranemisia sulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728