Saatko riittävästi korvausta vaivannäöstäsi?
Rakastatko työnantajaasi?
5
72
Vastaukset
- PalkastaKiinni
Illalla itken ilon kyyneliä ja marinoidun kiitollisuuden lämmössä.
- LeopoldFriiTiiden
Voisin rakastaakin (if you know what I mean).
Terv. Leopold Kyömykeppi os. Liukasperä - nqretuwatr
En varsinaisesti rakasta, mutta työnantajani kyllä rakastelee minua useinkin. Aina kovaa ja kuivana. Onhan se vähän tukalaa, mutta minkäs teet kun vuokra on maksettava.
- palkkaorja
En saa kunnon palkkaa. Minulla on firman pienin palkka ja ylityöajalta palkka on pienempi kuin siivoojalla. Kaupanpäälle on vielä edustamista eli ravintolailtoja asiakkaan kanssa. Siltä ajalta en saa palkkaa ollenkaaan! Eli vaikkapa perjantai-iltana 4,5 tuntia ravintolassa = palkatonta työtä. En siis ole yrittäjä, joka joutuu edustamaan, vaan olen palkkatyöntekijä. Palkka on tosin peräti 2500 e/kk (brutto), joten sisältyyhän siihen edustamista.
- yritänauttaa
Oletko nuori ja toimit assarina? Jos et pidä edustamisesta ja iltatyöstä niin olet ehkä väärässä työssä, jos se kuuluu tehtäviin. Mutta jos muuten viihdyt ja odotat vaikka etenemismahdollisuutta (tutki että on realistista, älä odota turhaan!) niin voisit vaikka ehdottaa että iltatöitä sais pitää vapaana jos ei rahalla korvata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645