Berner toteuttaa Soini inisee

Hyrrrrr

Perseet eivät ole saaneet mitään aikaan, eikös Soini luvannut duunareillekkin uudet autot, nyt Berner tekee ja Soini pyörittelee takkiaaan.

18

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atrainodottaa

Vain soinin ihrainen perse rutisee, koska sillä samat arvot kuin turkilla. Soini saa painua helevettiin jos bernerin kelkassa pysyy.

• pSS-nylkee-köyhät
      • GG-man

Turhaa rutinaa, sillä köyhyys on jokaisen terveen ihmisen omaa syytä.

• Tanan_persut

Persukset ei välitä mistään muusta kuin että tuleeko suomeen 1000 mamua vähemmän kuin aiemmin. Muuten kaikki on kaupan tiet ja työntekijät. Halvalla,kokkareille.

• mamu-Soini

Ei se huijari-Soini välitä enää' edes noista Mamuista kun on päässyt herra-piiriin.

• vainmaksajia

Nyt kusettaa köyhät autoilijat lopullisesti..

• soinisutkimuksia2017191

"Mihin köyhä autoa tarvitsee? Kävellen olisit jo perillä".

Isä Timo

• selitötolo

Mut,kun se nostaa busalipunkin hintaa ja joka tavaran..

• KöyhienAsialla

Mihin Malmin "köyhät" lentäjät pienkonetta tarvitsee? No virkistyspörräykseen! Ja persut ovat näitä tukemassa!!

• Koko-Suomen-Kansa

Nyt köyhälläkin on vara ostaa uusi auto. Kiitos Berner.

• Milärahala

Miten nin tolo?Autojen hinat nouseejavanhan hinta nola. Käytö makdaa sikana..

• eshjyt

Käyttö tulee maksamaan valitettavasti. Itse auton ostaminen on sitten merkittävästi halvempaa kun verot poistetaan. Lisäksi saadaan vanhat saastuttavat autot pois liikenteestä.

• mistärahaa
        eshjyt kirjoitti:

Käyttö tulee maksamaan valitettavasti. Itse auton ostaminen on sitten merkittävästi halvempaa kun verot poistetaan. Lisäksi saadaan vanhat saastuttavat autot pois liikenteestä.

Mikä tollo olet.. Autotehtaat lopettaa alensa. Ei paljon alene uuden hinta, mutta käyttö maksaa sikana. Millä köyhät ostaa? Vaihtoauto rumusarvonen?

• rahastusta

Autoa ei osteta joka vuosi mutta noi tiemaksut tulee joka vuosi että aikas äkkiä se autoveronpoisto muuuttuu negatiiviseksi.

• satasen_polttimonvaihto

Lisäksi uusien autojen huoltohinnat saattaa hiukan pompsahtaa.

• Sinusta on siis parempi että käyttömaksua ainoastaan nostetaan,niinkuin nytkin taas noin30€.Minusta 300 € käyttömaksu on ehdottomasti liikaa jos muita veroja ei lasketa.

• köyhätkävelee
        Viola-Orvokki kirjoitti:

Sinusta on siis parempi että käyttömaksua ainoastaan nostetaan,niinkuin nytkin taas noin30€.Minusta 300 € käyttömaksu on ehdottomasti liikaa jos muita veroja ei lasketa.

Berneri sanoi, että kaikille 200 perusmaksu. Sitten vuosimaksu viistonnii ja muuta..

• Köyhät_kyykytykseen

Soini sanoi, että maaseudulla niitä valtion teitä eniten käytetäänkin, kyllä niistä silloin pitää maksaakin. Talousforumilla puhutaan vaan paljon isommista rahoista kun köyhien pennosista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe