Nainen tahtoo naisen alistamaksi

Narttuna

Haluan että alistat, nöyryytät, piiskaat, laitat ulvomaan kun työnnät paksua tavaraa mun peppuun, läimit, tukistat, laitat matelemaan sun jaloissa, annat peräruiskeen ja ison tapin reikään tulpaks että ehdit laittaa mulle vaipan..sitten rankaiset siitä kun on tavarat vaipassa..tai vahdit vierestä kun istun pöntöllä tai sankolla, otat tulppaa pyllystä pois ja työnnätkin sen taas kohta takasin..
Siinä varmaan hämärimmät fantasiat, ei oo vaan ketään tullu vastaan kelle ehdottaa noiden toteutusta :D

7

445

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies20vv

Herttinen ku rupes ajatus kiihottamaan olen tosiaan vaan mies niin et ole varmaan kiinnostunut :(

• Narttuna

Eihän se miehenkään toteuttamana mahdottomuus olis, jostain syystä naisista silti enemmän fantasioin..

• Mies20vv

No voishan sitä koittaa toteuttaa kummankin kanssa ;) tai mikä parhainta jos saisin vielä jonkun naisen minun mukaani

• Makemecry

Tämä on kyllä ihan paras fantasia. Se on niin lähellä omaani. Tahtoisin juurikin olla tuo alistuja. Olen nainen, joka on fantasioinut tällaista aina!

• AlistujaN

Sama fantasia täällä! Mieluummin tuo alistettavana olija..

• hmyhjmyj

Muuten ihan normi fantasia mutta toi peräruiske osuus nöyrryttäisi subin tehokkaasti. Siinä lähtisi intimiteettisuojan mukana turha häveliäisyys, pylly olisi puhdas penetrointia varten, subi olisi lämmitelty hyvin leikkejä varten, siinä pitäisi vain olla täydellinen luottamus toiseen että voisi nauttia täysin rinnon nöyryytyksestä ja alistumisesta.

• Suurin osa molemmista sukupuolista tuntuu olevan alistuvia ja etenkin naisissa alistajia on vähän, joten ei taida heti tulla vastaan, ellet hae maksullisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe