Sä taidat tykätä musta aika paljon

BlondWoman---

Huomaan kyllä miten katselet.

26

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos noin on niin rohkeasti juttelemaan. :)

• Oikein.näät

Kyllä vaan!

• totta_on
    • Enainen

Tämä blondi taas hävitti palstaukkonsa, taisi lähteä toisen kelkkaan. Ei oo täällä mitään mulle. Voih! 😲😉
      Mitä tää on!! Mut on hylätty!!!

• eeeellleee

• Ihanmaassanyt

Mun sydän on siis nyt rutistettu. Miksi? 😭🤑 Voih! Se on siis totta, mut hylättiin! Joku toinen saa pusuni.

• Enaikkonen

En bailaile. Minua voit kyllä rutistaa eli halata ;) pus

• qwertyuiio

Kerro BlondWoman--- miten hän katselee?

• Perävalot

En mä vaan huomaa mitään. Ei ole silmiä selässä.

• olenjokumies

Hauskinta on, että kuka hän on ? Välitätkö hänestä ? Jos vastaus on kyllä, niin sanot "Haluan tutustua" omasta aloiteesta. Näet miten hän reagoi. Muista yhteysteidot, että teidän tarina voi jatkua,

• Jujuujujuu

Ju juu.

• Ylihilseen

Mitkä yhteystiedot?

• piukatpakarat

Katselen vain piukeaa perääsi. Se miellyttää silmää.

• pahempijuttu

Tuohan on tärkeä juttu. En minäkään mitään kaljamahaista ottaisi, mitä helpolla iän myötä kertyy. Huvitti tuon Hynysen kommentti Marista, nykyisestä vaimostaan, josta aluksi ajatteli et tuossa olisi sopiva nainen: hyvä perä ja huumorintajua. Ja aijaijai taisi varattuna kumpikin toisiaan katsella. Poistakaa edelliset sopimattomat ja säädyttömät lauseeni. Hyi minua, raipaniskuja.

• nominkästeet

Tuollaisia te naiset olette. Aina takerrutte sanoihin. Ette arvosta kehuja.

• Etukehutuupuivat

Kiitos peräkehuista.

• hänpelkästääntekee

Ei kai se ole mitenkään yllättävä tieto häntä liittyen.

• Eitolkkua

Että mitä 🙄?

• mukavanterhakat
        Etukehutuupuivat kirjoitti:

Kiitos peräkehuista.

Tissitkin on kyllä ihan kivat.

• hurmaavallenaiselle

Joo, niinhän sanoinkin sulle;)

• Huumorinkukkia

Huumorismiehiä? Jo vain.

• päivällinenvaan
    • Sinuakatsellut

Kerran odotti portaiden yläpäässä katsoen jännästi aivan kuin ei ihan läheltä halunnut ohittaa

• väriväri

Niin ja sivuuttaessa näin kauneimmat silmät, mitä on olemassa.

• salattu.rakkaus

tai jos pelkäsi että kipinät lentää jos käsivarret koskettaa toisiaan<3

• Hymytjakatseet2

Tuttu tunne... Mulla erään kohdalla oisin kernaasti jäänyt siihen pitemmäksi aikaa hänen komean kasvojen vuoksi ja muutenkin viihdyn seurastaan. Vielä en oo vahingossakaan koskettanut käsivarttaan vaikka mieli tehnyt. Kyllä mä nyt hänestä tykkään paljonkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe