Hienosti meni matu saikin pimppaa toriparkki työmaalla 2016 ilman rangastusta??
vaasan hovioikeus
6
552
Vastaukset
- Hätätila
Ilmeisesti hätätilaksi luokiteltu, kuten eräässä uimahalli tapauksessa. Vaimo, lapset, serkut ym. kotimaassa joten ei mahdollista purkautua muuten. Pään silitystä ja kohti uusia rei..., eikun seikkailuja.
- jhglgkljgljhgljhg
Alyosha Marinov
- Juuubi
Minäkin olen saanut pimppaa tuhansia kertoja ilman rangaistusta. Löytyy niitä suomestakin niitä tolloja pissiksiä, jotka haluaa kokeilumielessä mustaa. Kännissä annetaa, kadutaan ja tehdään ilmoitus raiskauksesta.
- Naavanaama
Oikeudessa tuomiota jakavilla on lapsia ja lastenlapsia, mitä jos joku tekee niille jotain niin säilyykö tuomioista päättävien maltillinen linja vielä näille rikoksentekijölle tuomiota jakaessa?
- dtdtdtydtydty
minfossa lisätietoa: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=20464&start=15
- Oikeusmurha
Olikin viaton mies!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667