Oletko kokenut yliluonnollisia tapahtumia?
http://vignette2.wikia.nocookie.net/muumitalo/images/c/ce/2648922787_15905fd2a0.jpg/revision/latest?cb=20100813212955
:).
Uskotko yliluonnolliseen?
10
228
Vastaukset
- oletkotiesemiesD
ja teleapatiaan :)
- Aamunajatus
Uskon ja olen. Jumala on todellinen.
- Hklbch
En usko, joku kohtalo ihmiselle ehkäpä on määrätty?
- Sadoista
kokemuksestani uskon.
Eräskin kokemukseni: Olin kuskina, mentiin paikkaan missä en ollut koskaan käynyt, aivan outo paikka minulle, mutta ajoin suoraan sinne minne matka oli suuntautuneena.
Paikka oli kymmenien kilometrien päässä valtaväylistä, en edes kysynyt keneltäkään ajo-ohjeita, mutta osuma oli sen lammen rannalle sataprosenttinen, ja paikka sen näköinen kun oli porukalle kuvaillut. - heipat
En uskonut riittävästi. Enkä riittänyt uskottavasti.
- yliluonnollinen
Kyllä olen, ja uskon tietynlaisiin todeksi osoittautuviin asioihin, jotka muuttuivat todeksi, vaikka muulta näytti.
- niinkuinmörköjäesmes
No...ainahan sitä vastaan tulee jotakin luonnollisen yliluonnollista...:)))
- Henkimaailma
Olen ja kyllä uskon!
- senkinmölkö
Vain sinun kanssasi Onni.
- LovePeaceandJoy
Mä uskon että sellaista voi tapahtua, jota ihmiset pitää yliluonnollisena. Itse en ole kohdannut yliluonnollisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450