Mietin tässä kasvisburgeria syödessäni, että mitä te muut työttömät yleensä syötte, koska itse olen alkanut syömään paljon kasviksia koska tavoitteeni on elää tulevaisuudessa 100% ilman minkäänlaisia lihatuotteita (hyväksi terveellisyydelle).
Esim aikaisemmin söin aamuisin muroja maidon kanssa, mutta pari vuotta sitten korvasin murot veteen keitetyllä puurolla, ja koska join kahvia ainoastaan maidon kanssa on tee korvannut sen kokonaan.
Mediassa yleensä mainostetaan työttömien nauttivan epäterveellistä ruokaa, niin ajattelin kysellä pitääkö se paikkansa?
Mitä te muut työttömät syötte?
13
334
Vastaukset
- Lottovoittaja99
Syön kaviaaria pelkästään ja juon shampanjaa jotka noi luuseri paskat työssäkäyvät joutuu kustantaa
- kokkaillaan
4-viljanpuuro marjoilla, itsetehty kaurapellavasämpylä pikkusiivulla juustoa ja kalkkunaleikkeellä, appelsiinituoremehua
päiväkahvi kotitekoinen mustikkamuffini
mandariini
Shepherd's pie vesimelonia, vesi,
AB-jogurttia kera myslin
vettä pitkin päivää - Rotta5678
Aamulla juustovoileipä, tai jos olen menossa haastikseen niin Elovena pussipuuro, että tulee hyvä aamukakka. Syön vain yhden lämpimän ruoan, aineksina yleensä jauheliha makaroni tai kana riisi. Annoksia voi piristää esim pakastevihanneksilla, pavuilla, Pirkan tomaattikastikkeella tms. Viimeksi hurjastelin ja laitoin hapanimeläkastiketta. Yhdestä 400 g lihapaketista syön kolme päivää.
Ja ihan samalla tavalla söin opiskellessa, vaikka nyt jää ainakin 500 € enempi käteen. Tietty myös pakastepizzalla hemmottelen itseäni, ja kumppania tavatessa ostan mitä huvittaa. Mun kissalla on itseasiassa parempi ja kalliimpi ruokavalio kuin minulla. - samo_vaari
Tänään tiistaina 60v. työttömän äijän menu oli seuraavanlainen:
aamulla: herättyäni hörppäsin lasin vettä. Sitten lautasellinen suolatonta kaurapuuroa. Lasi maitoa. Pieni pulla. suolakinkkuviipale. pari kupillista mustaa kahvi ilman sokeria.
Päivällä: Kaurapuuroa lasi maitoa emmental viipale (vähäsuolaista) tomaatti vettä
iltapäivällä: kahvia mustana ilman sokeria semmoset 3 kupillista vettä
perheen kanssa Klo 16 lämminateria: vanhanajan omatekoista suolatonta hernerokkaa (jossa runsaasti kelluvaa läskiä lihaa ) 1,5 lautasellista. 2 ruisleipäpalaa, 2 viipaletta vähäsuolaista emmental juustoa, viipale suolakinkkua, tomaatti
illalla: puolikas banaani. kolme kupillista lämmintä vettä ihan semmosenaan.
********************************************************'''
vaihtelen kaurapuuron ja omatekoisen puolukkapuuron kanssa.Kukapa aina yhtä laatua viittii syödä. Eineksiä ja pitsoja syön aika harvoin. Ovat teollisesti prosessoitua mössöä. Satunnaisesti kebabia kaupungilla.
Olutta join viimeksi vuonna 2014 marraskuussa 5-6 tuopillista yhteen sarjaan . Eli alkoholin saanti on aika minimissä. Aina ollut. Ei kiinnosta.
nyt työttömänä voimistelen kotona pari kertaa päivässä. Leukoja kyykkyjä etunojapunnerruksia taivutteluja kahvakuulia voimavieteriä soutulaitetta etc. Pysyy kroppa ja fysiikka ja mentaalipuoli jotenkin kondiksessa.
Itse en meinaa siirtyä kasvissyöjäksi. Jatkan sekaruuan kanssa lopun ikäni.
Perunalastuja en syö. Olen kokeillut ja maistuvat äklöttävältä moskalta. - Ohjeidenmukaan
Kotiruokaa, ulkona pari kertaa vuodes ollu enää varaa syödä
Pitkään on menty lähinnä makaronilinjalla. Rahaa olisi syödä paremmin, mutta ei jaksa eikä huvita tuhlata aikaa kokkaamiseen.
- PropagandaSeis
Valta media, ilmeisesti käskettynä, tekee parhaansa työttömien ja köyhien mollaamisessa.
Valta media siis suoltaa raakaa ahnetta propagandaa. Totuutta ei enää suomen valta median kautta saa !!
MM. tämä työttömien ruokailu, käytös, terveys, yms on valta median hampaissa. Valta mediassa Työtön on aina juoppo, ruokailee väärin, on epäterve, ja muutenkin se pahnan pohjimmainen, kuntoutettava, syrjäytyjä, ja työ ei kelpaa, jne jne..
Se on aitoa ahnetta Roska informaatiota.
Siksi valistuneen järkevän terveen työttömän kannattaa seurata vain valta median ulkopuolista vapaata tiedonvälitystä !Jatkuvan työttömien ja köyhien panettelun olen minäkin huomannut.
Se on jo karkeaa ja sairasta touhua. Mutta politiikka on tällaista.
Nämä politiikan ja valta median "väärät Profeetat" pitää tunnistaa.
- Hyvinvoivatyötön
Yhteiskunta voi kokonaisuudessaan huonosti, jos se aina tarvitsee jonkun kohderyhmän, jota mollata, johon kohdentaa kaikki pahoinvointi ja jota syyllistää mahdollisimman monista asioista.
Omat perus ruuat:
Kaurapuuro kurkumaa siemeniä rusinoita avocado kookosöljyä pähkinöitä
Bataattikeitto ( punaisialinssejä kurkumaa musta pippuria kookosmaitoa oluthiivaa)
Mungpapukeitto
Wokki tuoreista raaka-aineista riisi/peruna/pasta tofu (joskus katkiksia)
Jälkiruuaksi banaania maapähkinävoilla tai kookoskermasta ja jauhoista tehty lätty
Mielestäni ilman lihaa tai lihan kanssa voi elää terveellisesti.- ajan_hyötykäyttöä
Sitä samaa mitä kaikki muutkin? Ei ole vaikuttanut millään tavalla ruokavalioon, paitsi ehkä on aikaa katsoa tarjoukset tarkemmin ja ostaa "ajankohtaista" ruokaa. Pikaruoka jäänyt käytännössä kokonaan pois ylihinnoittelun ja epäterveellisyyden takia - verenpaine kun piiputtaisi muuten.
Esim. perunoita ei tule ostettua 1,69e/2kg pussin erissä vaan kerralla 200kg 50 eurolla suoraan tuottajalta, sis. verot. Lisäksi myyvät aika usein tuotteita, joista ylituotantoa lähes ilmaiseksi, esim. porkkanoita kerran kysyin ja sain 25kg säkin kaupan päällisiä - menee joka tapauksessa keväällä kuulema useita tonneja käyttämättömänä kaatopaikalle johtuen markkinataloudesta: Pitää tuottaa suomalaista kaikille, mutta ihmiset silti ostavat halvemmalla. Myöskin luomu-piirit ovat mukavia, joskin hinnakkaita ruoan hankinta paikkoja, mutta heidän kauttaan saa myös kontakteja normaaleihin tuottajiin joilla kaupan väliin jättäminen lisää tuottoja 15% mutta näkyy omissa kustannuksissa silti jopa 50% alennuksena.
Lisäksi on ehtinyt käydä kalassa, marjassa, sienessä, jne. Keskimäärin menee perheellä ehkä 50e/viikko kaupan tuotteisiin. Jos samalla pitäisi käydä työssä, olisi hinta pitkälti toista sataa euroa - kokemusta on! - Totuus_1
" tavoitteeni on elää tulevaisuudessa 100% ilman minkäänlaisia lihatuotteita (hyväksi terveellisyydelle)"
Millä perusteella se on hyväksi terveydelle? - näinsemeneee
Kotiruokia teen laidasta laitaan normaalisti kuten silloin kun olin töissä. Ei ole mikään muuttunut. Ravintolat ym. Ruokapaikat ei ole koskaan kiinnostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942