auttaako mikään luontaislääke????
pahanhajuiseen hengitykseen??
3
723
Vastaukset
- Otsoni
No kun tällä palstalla on ollut juttua tosta otsonista niin jatketaan. Otsoniahan käytetään mm. sisäilman hajujen poistoon ja desinfiointiin. Hammaslääkärit käyttävät sitä suun desinfiointiin varsinkin suukirurgisissa operaatioissa. Olen kuullut juttua että otsonoidulla vedellä voidaan eliminoida myös pahanhajuinen hengitys. Toinen vaihtoehto on huuhtoa suu hyvin miedolla vetyperoksidiliuoksella. Sekin on otsonin kaltainen hapetin ja tehokas desinfioiva aine. Bakteerien lisäksi tuhoaa haisevat orgaaniset yhdisteet joita suuhusi on kasaantunut.
Ainakaan otsonivedestä ei ole mitään sivuvaikutuksia vaikka sitä joisi kuinka paljon hyvänsä. Vetyperoksidia taas voi vahingossa nielaista liian vahvana, ja se on kuulemma maultaankin kuvottavaa. Otsoni taas vaatii generaattorin, jonka hinta lienee n. 350-400 euroa - ei ihan halpa kikka siis. Vetyperoksidi on lähes ilmaista, mutta pahanmakuista. En nyt muista niitä pitoisuuksia, joilla on turvallista suunsa huuhdella. Ehkäpä joku viisaampi täydentää. Itsellä henki haisi pahalle vuosia,niinkuin metallille ja rikille,vaimon mukaan.Kun muista syistä lopetin maidon,sokerin ja vehnän,hengitys ei haise enään pahalle.Maito ja sokeri olivat pahimmat aiheuttajat.Kokeile pari kolme päivää.
- auttaa
eli mene nielurisaleikkaukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104