Työnhakusi on voimassa.
TE-toimisto ottaa sinuun yhteyttä 07.2017
Suunnitelmassa sovittu tehtävä: Hankin tietoa, jota tarvitsen 31.12.2020
TE toimisto antoi hyvän tehtävän
16
548
Vastaukset
- Terooooo
Työttömien haastattelut tehdään kolmen kuukauden välein 1.1.2017 alkaen.
- hyväsuunnitelma
Pääsenkö Minäkin.? Ihanaa. Eppäilen,ei taida tulla kutsua työttömien haastatteluun.
- tulevaisuustuotuntematon
Nyt äkkiä kirjastoon! Onko se "Erämiehen sienikirja" vai "Quantum computing for dummies" jonka valitset?
- hauka-hartikainen
Aika mukavan tehtävän kyllä sait. Kannattaa raportoida työkkärille vaikka ihan joka päivä pitkästi ja kattavasti kaikista tiedoista joita olet saanut.
Mun tehtävä on hankkia työpaikka lokakuuhun 2019 mennessä. Pitäisi varmaan itsekkin raportoida miten tehtävän suorittaminen sujuu, jotta pysyvät työkkärissäkin ajantasalla. - 167-176
"Hankin tietoa, jota tarvitsen 31.12.2020"
Virkanilkkien aivoituksista jotka ovat usein melkoisia aivoperuja tarvitsisi tietoa mutta mistähän sitä saisi?
Ennen aikaan viinatrokareilta kysyttiin "Onko tietoa?". Voisi mennä ostarin murkille kyselmään viinatrokarin näköisiltä tyypeiltä tietoa. Kaveri videoisi tapahtuman ja se video lähettäisi työkkäriin. Koska koko touhu on pelleilyä niin pelataan vaan samaa peliä noiden virkanilkkien kanssa ja vaikka töitä ei löytyisikään niin olisi ainakin kivaa.- TulevaisuudenTyötä
Samalla voisi kysyä, että onko työpaikasta tietoa ja näin videolla osoittaisi hakeneensa piilotyötä eikä piilopulloa. Tuosta viranomainen sitten ruksaisi rastin ruutuun ja näin olisi tehnyt työtä eikä työmarkkinatukipäiviä vähennettäisi.
Onko lisää Pakko Kuntoutusta tulossa ? Onko kuntoutus pakkoa laajennettu ?
Mitä ovat tulossa olevat voimakkaat toimet ?
Kunnallis vaalien jälkeen kuulemma tulee voimakkaita toimia, kun työttömiä on liikaa.
Vai Järjestelläänkö joku tilastotoimi, jolla luvut vähenee ?
Luottoluokitus on vaarassa.
Mikä lienee taktiikka ?- KyykytysLisääntyy
Voimakkaat toimet lienee ilmaistötä, kuntoutusta, yms kyykytys orjuutta ?
- HommatHoitamatta
Toi ei pidä paikkaansa. Vuoden alustahan on tullut hallituksen taholta määräys että jokainen työtön haastatellaan 3kk välein, joten aloittajaakin pitäisi haastatella viimeistään maaliskuun loppuun mennessä ja jo toisen kerran kesäkuun loppuun mennessä.
Eivät taida pystyä virkailijat toteuttamaan hallituksen pöljiä määräyksiä. ??- kepukokoomusmäärää
kuulustelut tulee, ja pakko kuntoutusta tulee,, kaikille..
- hyväsuunnitelma
Aloittaja on saanut olla rauhassa melkein kaksi vuotta. Yksi työtarjous on tullut.
Nyt nautin työttömän elämästä ensi kesään asti.
Sitten eläkkeelle. - Kohti_kesää_mennään
hyväsuunnitelma kirjoitti:
Aloittaja on saanut olla rauhassa melkein kaksi vuotta. Yksi työtarjous on tullut.
Nyt nautin työttömän elämästä ensi kesään asti.
Sitten eläkkeelle.Oikein hyvä suunnitelma sinulla. Laitat kaikki paukut nyt 100% omaan elämääsi ja oikein luvan kanssa. Toivottavasti terveys ja talous on OK. Yksi parhaista elämänvaiheista kieltämättä. Itsekin reiluusti yli 60v työtön. Hyviä jatkoja sinulle!
- Loispummivirkailijat
Typerää kuvitella, että virkaloinen nostaisi läskiperseensä muuta kuin hakemaan itselleen kermapullaa ja viinaa.
- linjat_kuumiksi
Se on nyt niin, että meidän jokaisen on ihan pakko ottaa yhteyttä työkkäriin päivittäin. Linjat menee tukkoon, mutta pakko mikä pakko.
- mies30vv
Mulla on ihan samanlainen suunnitelma. No hankitaan tietoa. :)
- TietomiesMatoMatkamies
Pssttt.... Täällä olisi tietoa.... mutta se maksaa! Satasella kerron, ja vinkiksi voin antaa että tieto liittyy siihen, että kuka voitti formulan F1-maailmanmestaruuden vuonna 2016. Tätä tietoa tarvitsevat kaikki, joten seteliä äkkiä esiin ennenkuin unohdan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286