Suomessa on ollut 10 vuoden sisällä useita painijoita joista on povattu arvokisa menestyjiä, mutta painijoista ei ole kuulunut mitään ihmeempää. Ovatkohan lopettaneet? Tulee mieleen esimerkiksi Taisto Lalli, Sasu Kaasinen, Antero Perez ja Jouni Rosenlöf. Junnuista moni sai arvokisamitaleja aikoinaan muttei kavereista ole kuulunut enää. Lopettaneet?
Lopettaneita painijoita?
7
594
Vastaukset
- tietied
Mites Kalevi Rönkkö, Anton Korpi, Veli Huovinen ja Teppo Tassula?
- Painipankki
Kaikki lopettaneet. Junnuna heistä mitallin on saanu ainoastaan Sasu Kaasinen sekä Taisto Lalli
2009-06-30 European Championship Greco-Roman Juniors 66.0 FIN 1. Kaasinen
2009-08-04 World Championship Greco-Roman Juniors 120.0 FIN 3. Lalli
2009-06-30 European Championship Greco-Roman Juniors 120.0 FIN 3. Lalli - 766fg
Verneri Nakki voitti meiän koulun epäviralliset painikisat -76
- Natrium
Helsingin tarmosta ja ylä-tikkurilan kipinästä monet kovat painijat ovat lopettaneet
- He-Ta
En ihmettele yhtään.
- Melkein-mestari
Minä en koskaan aloittanutkaan.
- trikoomiehimys
Useimmat painijat on lopetettu eläinsuojelulain nojalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 53692
- 60689
- 52657