Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne palstalle, vaikka tämä on muuttunut varsinaiseksi "kaatopaikaksi".
Hyvää täällä on se, että eläkeläiset saavat ilmaisia palveluja.
1. Olen käynyt terv.keskuksessa ja keskussairaalassa yli 60 kertaa, eikä ole maksanut mitään.
2. Bussiyhtiö Global myöntää eläkeläisille ylimääräisen 20% alennuksen. Itse lataan magneettikorttiani 100 €:lla, ja saan "tilille" 160 €:a.
3. Kuluneella viikolla olin vuoden myöhässä, kun huomasin käyttämäni pankin Bankian ilmoituksen. Ei se tule automaattisesti, mutta kävin viikolla pyytämässä.
Tulee voimaan 16.2.2017.
Kun eläke tulee suoraan Bankian tilille (min. 200€/kk) pankkia ei veloita tilinhoitomaksua, credit-/debitkortin vuosimaksua eikä ko. kortin vuosimaksua.
Lisáksi rahan siirto (tranferia) esim. Suomeen on ilmainen (aiemmin 1,5%:a).
http://www.elmundo.es/economia/2016/01/11/56939013e2704eab7b8b45b6.html
ja löytyy myös Bankian sivuilta.
Saludos
Playa de Arinaga
PS. Taas pyytäisin asiallisia kommentteja.
Eläkeläisen edut Gran Canarialla
5
465
Vastaukset
Samat edut lienevät voimassa myös muilla kanariansaarilla. Näin otaksun.
- minätiedänhephoi
"Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne palstalle, vaikka tämä on muuttunut varsinaiseksi "kaatopaikaksi".
Hyvää täällä on se, että eläkeläiset saavat ilmaisia palveluja."
Eli siis hä. Miksi Gran Canaria on muuttunut kaatopaikaksi? En ainakaan maksa palstan käytöstä mitään, jos sitä tarkoitit? Vai kirjoitatko Kanarialla kaduille?
Minulla on aavistus mitä tarkoitat, mutta kriittisellä otteella asioidessa kannattaa aloittaa omasta "osaamisesta".- surkimustrollimus
Kirjoitus oli vastenmielisen imbesillin banaali postaus, jonka tarkoitus oli dissata kerrankin asiallista avaajaa. Trollauksesi surkea taso limboaa kaikki trollien normisuoritukset. Oletkin se "penaalin tylsin kynä", sontasäkki, joka oksennuksellaan saastutta Kanariapalstaa.
- kirotusvire
saastutta po. saastuttaa
- minätiedänhephoi
Pyydän syvästi anteeksi! Syy seuraavassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14410707/kanaria-palstalla-trollin-oksennusta#comment-88496897
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124