Osaisitteko suositella urheilukelloa, jota tarvitsen hiihtämiseen, matkaa ja sykettä mittaamaan ja sykettä jumpissa. Ja patikoinnissa kilometrit kiinnostaa tietää paljonko on tallustellut. Ei saisi maksaa yli 200e
Urheilukello hakusessa
Jepsistäjeejee
2
285
Vastaukset
- Arpa90
Polar m400 mulla ollut noin vuoden käytössä mittaa matkan nopeuden kilometri reitinkin voi jälkikäteen katsoa löytyy hapenotto testi millä voit myös seurata hyvin kunnon kehittymistä ja muita hyödyllisiä ominaisuuksia :)
- PolarM400
Polar m400 akun käyttöaika on jopa 8 tuntia käytettäessä GPS:ää ja sykesensoria. Latausaika 2h.
Pelkässä ajan näyttötilassa ja päivittäisen aktiivisuuden mittauksella käyttöaika on noin 30 päivää. Hinta 142€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595