Voe mavonsilimä!
Huh huh ja huh!
13
869
Vastaukset
- Sorry_not_understand_you
Taas yksi erittäin hyvä esimerkki keskustelunavauksesta, jossa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
Eikä järkeä.- voe_pepunsilimä
Voe pepunsilimä!
- Anonyymi
Huh huh lause pätenee vain hellekesiin, ja tälle paikkakunnalle osuviin suuriin lottivoittoihin.
- Anonyymi
Voe nyt sunsalamisämpylä 😆
Saa lainata mun oma keksimaa iskulausetta - Anonyymi
Tai mikskä nyt kututaankaa. Kirjotin muuten vaa.
- Anonyymi
Uolevi vuokrasi kamelin ja sen käyttöohjeeksi annettiin, että jos haluaa sen kävelevän, sanoo "huh", jos haluaa sen juoksevan, sanoo: "huh huh", pysähtyy sanalla "aamen".
No Uolevi laittoi kamelin liikkeelle, halusi kokeilla juoksuakin sitten, mutta vuoren jyrkänteen reuna alkoi lähestyä eikä hän muistanutkaan millä sanalla kameli pysähtyi, hätäpäissään kun ajatteli kohta kuolevansa, lausui rukouksen ja aamenen jälkeen kameli pysähtyi aivan sentin päähän jyrkänteen reunasta.
Uolevi tuumasi että "läheltä piti, huh huh...".- Anonyymi
Onko kipsi mennyt jo aivoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kipsi mennyt jo aivoihin?
Kerro sinä kokemusasiantuntijana miltä autismi tuntuu?
- Anonyymi
Teillä on se sepänpoejan poekakaveri, on ilettävä.
- Anonyymi
Onkoon mavonsilimä siivompi ilimasu ku11lnsI1Imälle?
- Anonyymi
Hankkikee sille mavolle värikkiät linssit, niin näkköö jottaen sekkiin ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625