tuhtia kamaa jauhoisusta perunoista- keitän kuorineen hyvinpestyneinä , jotta kuoren alla olevat ytyravinteet säilyy
http://www.energiapaju.fi/palstaviljely/perunapuuro.htm
perunapuuro vie nälän-suosin ohraa
peruna-peikki
1
196
Vastaukset
- kokeilkaa
Minun lapsuteeni kuului ruisperunapuuro. Tarkoituksella sitä tehtiin / hauduttamalla 7 litran emaloitu rautapadallinen seuraavana päivänä siitä leikattiin paloja jotka paistettiin voissa.
Toinen ihana muisto on Ruispuolukka puuro.
Molemmat maut täydennettiin kylmällä maidolla.. Nyt olen nauta ja maidonvalkuais allerginen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657