Taas on hirveyksiä sattunut, ruotsin kielinen ei saanut oikeusapua äidinkielellään, koska sellaista ei ollut saatavilla koko Etelä-Suomessa. Voi Kalle parkaa, missä vietit suomen kielen tunnit?
”Jag är ledsen att jag kan inte påpeka dig en svenskspråkig rättsbitträde här i södersta Finland: så långt jag vet, det finns inga!”
Voi hirveää, Kalle ei saanut oikeusapua
11
131
Vastaukset
Voihan oikeus
- jkioxc
kuinkahan lujaa aloittaja itkis, jos kävis sama asia?
- ahh.onnea
HOHOHOHOHOHOOHHOOOOOO!
- iikkkk
Maailmanloppu!
- abraham.Lincholn
Minoriteetti, joka ei lue, eikä halua lukea maan pääkieltä, joutuu ikävyyksiin, ihan omaa syytään.
- Kiintiöjuristi
Ongelma ratkeaa sillä, että kiintiössä opiskelevat ruotsinkieliset velvoitetaan ryhtymään oikeusavustajiksi!
- DtrY
Men vilket skrik om detta skulle ha drabbat en finskspråkig
- ennen.oli.miehet.rautaa
Slussenin pojat eivät välittäneet siitä, etteivät osanneet ruotsia tai heillä olisi ollut joku kukkahattutäti oikeussalissa mukanaan. Skit bara.
- 32514711
Ruotsin kieliset menevät kaikki yksityiselle töihin. Pakkoruotsista ei ole hyötyä tässäkään asiassa. Pakkoruotsista pitää luopua turhana.
Pakkoruotsin lukeneet juristit eivät suostu toimimaan ruotsiksi. - bubblelive
Missä ihmeen rkp:n puhaltamassa kuplassa suomenruotsalaiset elävät? Todellisuudentaju on hävinnyt tyystin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441