Onko kokemusta eturivin business paikoista, onko näyttö penkistä nouseva vai seinässä kiinni? Jalkatila näyttäis olevan parempi kun ei tarvitse jalkoja edessäolevan penkin koloon tunkea.
Finnair A330-300 business, rivi 1
11
582
Vastaukset
- RaelHavaredo
Voi jeesus että mä oon sekasin. Kirjoittelen itselleni. Saa olla kyllä viimeinen kerta kun syön taikasieniä.
On se ihme että näitä persaukisia "maailmanmatkaaja" lässyttäjiä ilmestyy joka palstalle jos yrittää jotain fiksua kysyä. Lisäksi kiva lastenleikki käyttää kysyjän alkuperäistä nimimerkkiä, nas´taa he!
- Hammasmies
Onko kovin vaikeeta katsoa vaikka YouTubesta pari videota? Ei ole kovin vaikeaa.
- Arpajaisia
Koneita on kahdenlaisella penkityksellä, onko näytöt kummassakin samanlaiset ja tietääkö kyselijä millä versioilla lento on?
- Havaredo
Hammasmies, eipä löydy sellaista pätkää jossa eturivinseinä näkyy.
- Havaredo
Arpajaiset, versio missä 10 penkkiriviä, samanlaiset näyttää olevan eturivit molemmissa versioissa.
Ellen väärin muista. business-puolella oli näytöt seinässä ja economy comfortissa tuli näyttö käsinojasta.
Kohta taas reissuun, mutta meillä on paikat kuutos-riviltä.
Ja paluu economy comfortin puolelta, kun on päivälento.- Reikäseinässä
Juutupin videossa näkyy, että bisneksen 1. rivin paikoilla näytöt seinässä.
- Havaredo
Näytetäänkö lennon aikana aikuisviihde elokuvia. Menisi matka mukavasti tumputtaessa...
- Ei_köyhille
Toki, kun tilaat privaattilennon ja tuot elokuvat tullessasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864