Millaiset säät yleensä huhtikuun lopulla? jos jollakulla kokemusta myös Kreetan saaresta samaan aikaan, niin kummassa lämpimämpää. Tuuleskella taitaa molemmissa yhtä paljon.
Sää Huhtikuun lopulla?
3
226
Vastaukset
Olen jo vuosia matkustanut Kreetalle heti huhtikuun lopulla kolmeksi viikoksi, keväällä taas. Säät ovat hyvät merivesi on tietysti viilempää mutta uitavaa verrattuna lokakuuhun jolloin myös käyn siellä. Matkustuskausi alkaa selvästi piristyä vapusta jolloin monet hotellit ja ravintolat avautuvat.
- nokkaeteläänvaan
Kreeta tietysti aina voittaa arskan mennentullen. Ja Malta on aina parempi.
Malagaa ei edes löydy Forecan sääkartoiltakaan. Mutta se on tyypillistä mtv:n typeryyttä kuten olettaa voikin.
Jos lämmöstä haluaa nauttia tähän vuoden aikaan, niin pitää tietysti mennä etelään, eikä jäädä jonnekin Espanjan sateisiin ja koleisiin keleihin sekä ullkona että sisällä. - saataasataa
Aurinko paistaa mutta saattaa sataakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850