siellä on paljon tekemättömiä töitä. Risusavottaa vaikka kuinka. Kokoomuksen Susanna, sukunimeä en muista, sanoi että hän kun ajelee bussilla tai junalla ohi niin hän näkee aina metsää jossa olisi työttömille töitä vaikka kuinka paljon.
Menkää sinne hommiin,kerätkää risuja ja vilkuttakaa susannalle aina kun ajaa juhalla ohi siitä ja katselee...
Hei menkää metsään
21
238
Vastaukset
Susanna unohti kapitalismin perussäännön, että toisen omaisuuteen, esim. metsään, vaimoon, lampaaseen, aasiin ei saa koskea.
- Oliko muuten tämä susanna se sama kokoomus täti, joka myi ulkomaisen pankin huijjaus papereita ilmailulaitokselle, ja aiheutti näin miljoona vahingon veronmaksajille?
- se näytteenä siitä rehellisestä kokoomus työn teosta...- tiinatitityytitityy
Eihän noiden huijareiden vauhdissa pysy, joka ikinen kansanedustaja ja ministeri on petturi.
Koski oli tämän typykän nimi joka istuu junassa ja katselisi mielellään kun työttömät raataisi 6 e päivä palkalla metsässä, tai työkokeilussa....
Valhetelijoita ja huijareita, niistä on suomen eduskunta tehty.
- vätys666
ei metsään mennä hommiin, vaan rauhoittuimaan. höh.
- einäämetsääpuilta
Mä en mee metsään mie eksyn sinne.
- hjhjghg
Metsään voi mennä ihan sinne menemättäkin. Asiat meinaan :D
- nuukuuskunniaan
Kultaisella 50-luvulla työttömät määrättiin hätäaputöihin mm. metsiin korjaamaan lumituhoja. Lunta oli siihen aikaan paljon, ja työkaluna oli pokasaha ja justeeri, metsäkoneena hevonen ja reki. Ei ihme, että monet eläkeläiset ihmettelevät nykymenoa.
- vaihto.talous
"Hei menkää metsään"
Ja kaatakaa puita ja rakentakaa niistä itsellenne kesämökkejä?
(työn pitää olla aina kannattavaa tekijälleen?)
Tai voisivat mennä pellolle? viljeleen nauriita? parin viikon duuni ja ilmaset nauriit loppuvuodeks olis palkka
Oikeestaan osa vois rakentaa "ilmasii" kesämökkejä? osa kasvattaa "ilmasii" nauriita jne.. - tuottamatontyö
Se nimi on Susanna Koski. Ja miksi toisaalta pitäisi mennä metsään siirtelemään risuja edestakaisin. Mikä on se tuotto?
- uusinokia
Mutta aina voimme tehdä löylykauhoja vittu niillä on markkinat, juuri Yleispaskaveroradio teki hyytävän dokumentin löylykauhoista ja niiden käyttäjistä. eduskunta ostaa ainakin kolme timpalle juhalle ja kukas vittu se kolmas oli?
- dzxfzfdbdfzb
Mitenkäs se oma talous? Taitaa olla päin persettä vittu.
- viiittu
muna on päin persettä
- uttuirutiouwoireu
Mun talous on hyvässä jamassa, kelasta tulee tt tuki, tulee työttömyysrahaa ja asumistukee ja 300 e saa tienaa ettei tuet lhe... mulla on rahaa, 300 e lähes kuuss alaitan jemmaan, jemmassa on 4000 e, pankkiin ei kannata niitä laittaa vaan pitää kotona. Kummassakaan ei makseta korkoo joten sama vaikka on kotona.
- risutja-männynkävyt
Kohta mennään metsään(kaupungin omistamaan) ja kerätään kaikki askarteluun sopivat risut joista voi punoa yhtä sun toista,kesällä sitten myydään torilla.Näin sitä saa sitten ylimääräistä tuloa.
- turgbo
Ja vielä jos panetatte itsenne siellä metsässä jollekin matulle niin saadaan hyviä risujen poimijoita lisää kiitos
- risutja-männynkävyt
Milloinkas ne matut on siellä metsä töissä olleet,eipä ole vastaan tullut yhtään ja väliäkös sillä sitten on jos panee,niin panee valtio maksaa sitten elatuksen siis panijalle ja jälkeläiselleen.
- czoöoi
En näe yhtäkään syytä miksi minun pitäisi mennä metsään En mene keidenkään metsään luvatta enkä kyllä luvan kanssa. Näen metsää tarpeeksi päivittäin menemättä itse metsään. Marjojakin olen poiminut elämäni aikana siinä määrin että en tiennytkään että sekin pitäisi tiodottaa julkisesti kuinka paljon marjoja keräävät muut kuin palkatut marjojen poimijat. Olen vuosittain lukenut julkisuudesta kuinka paljon on marjan poimijoita. No hyvä asia. Koska itse ostan marjat pakastesta jotka joku pominut. Kiitos heille. Tänääkin näin uuden mainoksen jossa kauppiaat mainostavat jotain uutuutta. kiitos heillekin. Itselläni on vielä ne lihapiirakatkin ostamatta " jostain syystä " syynä ei ole taloudelinen ahdinko " jostain syystä " " odottakaa " lihapiirakat kyllä vielä tulen, siitä on kauvan kun vimeksi olen lihapiirakaa syöden herkutellut.
- muaeimäärätä
Mä menen sinne minne ite haluan.
Huomeen meen kirjastoon. Tänään kävin kirpputorilla. - OmaVessa
muaeimäärätä kirjoitti:
Mä menen sinne minne ite haluan.
Huomeen meen kirjastoon. Tänään kävin kirpputorilla.Niin minäkin, aamulla kävin paskalla enkä kysynyt keneltäkään siihen lupaa, enkä tarvitse koska vessa on oma.
- siittäsaarahaa
Mä meen huomenna aamulla kaupungille kerään tyhjiä pulloja. Ihan sopiva aamulenkki. 6km.
- hjiuouik
Niin menenkin siellä menee kunnan tekemä latu. Siinä matkan varrella en voi muuta kuin ihmetellä puuston kasvua, 20 vuotta sitten iso alue avohakattiin ja nyt kasvaa melkein hakkuukelpoinen metsä.Etelä Suomessa.
- koskensuski
Hei työtön, juuri sinä, mene metsää, mene suoraan metsään ja PYSY SIELLÄ! Ei tollasia elukoita kestä kunnon ihmiset katsella. Käyhyys haisee jo matkan päästä HYI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271