e
e
Perustuu puolustusvoimien komentajan minulle vahingossa lähettämään sähköpostiin.
Jare Tiihonen eli räppäri Cheek
Tosi-tv-tähti Sauli Koskinen
Näyttelijä Armi Toivanen
Kiekkolegenda Teemu Selänne
Hiihtäjä Aino-Kaisa Saarinen
Jalkapalloilijat Niklas ja Henrik Moisander
Entinen aitajuoksija ja kansanedustaja Arto Bryggare
Näyttelijät Juho ja Tunna Milonoff
Entinen kansanedustaja Leena Harkimo
Iskelmälegenda Eino Grön
Näyttelijä Elena Leeve ja
Juoksijat Mari ja Minna Järvenpää
Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen
Seitsenottelijat Jutta ja Pata Heikkinen
Juoksijat Meri ja Viivi Rantanen
Beach volley -tähdet Emilia ja Erika Nyström
Jalkapallovaikuttajat Pertti ja Erkki Alaja
Poptähti Alma
Entä itse? Oletko samamunainen vai omamunainen kaksonen?
Botswanalainen nainen pelasi kotonaan League of Legends- peliä striimaten sitä suositun Twitch-suoratoistopalvelun kautta. Hän yritti samalla vilauttaa nänniään, korjatessaan muka mikrofonia. Yritys meni pahasti mönkään ja mitään ei näkynyt.
Kaksi päivää myöhemmin hänen kaksoissisarensa onnistui vilauttamaan suorassa lähetyksessä, pelatessaan tuota samaa peliä. Sisar sai tietää asiasta vasta poliisien ilmaannuttua savimajan ovelle.
Luettelo tunnetuista kaksoiskansalaisista maassamm
on.a
1
225
Vastaukset
- mulkero.runqvist
mulle kelpaa vaikka tahallaankin vilautettu nänni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635