Eli siis olen susitherian. Ja olen laumassa nimeltä Nightmarepack. Olen ylpeä laumastani. Olen saanut paljon ystäviä ja mikä parasta, tiedän etten ole asian kanssa yksin.
~Okami🐺😘
Olen therian!
8
668
Vastaukset
- voivoijavoi
Tällekään me ei oikein mitään voida vaikka auttamisen tahto olisikin valtava!
onks sil välii? auta niit ihmisii jotka luulee olevansa ihmissusia? nekin uskovat olevansa jotain, mikä on ollut enne tarua.
en sano etten uskoisi ihmissusiin, mietin vaan et, mitenniin therianeita pitäis auttaa? ne on ihmisiä jotka saa voimaa, siitä kun uskoo että on ollut edellisessä elämässä eläin. therian on ihminen joka uskoo/tietää olevansa vaikka sudensieluinen.
- Eläin.on.syöty
Mitä hupsuttelua!
- Hietanenpas
Mää olen ahvena :)
- Beta.dorka.shittendium
Just hienointa on ku ihmisillä on raateluhampaat ja tupsukorvat! Ja ett sielu on tullu muualt ku pääsiäismunast.
- Jubskuvesseli
Voiko olla susi-teeriani lammas-teerianin vaatteissa? Mitä säännöt tai pelinjohtaja sanovat siihen?
- Anonyymi
Therianit ei ole mikään roolipeli!
- Anonyymi
Juu olen itsekin therian ja mun kaveri on susi therian ja voitasko olla frendejä✨🦊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820