on ihan saman näköönen ku yks Loimaan kääpiö.
Vuoden homopoika
23
282
Vastaukset
- Opel.mies
Poika? Veli?
- samallavuodeneläimeksi
Ensivuonna on palkitsemisessa kannuslaisen homon vuoro
- HOMOGROUPPI
Opelmies ja Junttijouni nypyttää toistensa suolta. SKN ja kantola masturboi vieressä.
- sfölkfjgfokjhoipij
Köntys kannattaa aisaa. 😁😀😜😃😊🎅
- poiuytrewa
Onkoos Köntys sun koirasmorsian?
- tsuhnamuna
Irja Askolakin on sen siunannu.
- siivotkaaagronet
Junttijounilla ja sekopääsampalla synkkaa. Muut homot säestää kuten kaksi koota homokantola ja homoköntys. Opelhintti vielä nenä persevaossa kiinni kitisee jotain joukkoon. Kusipäitä.
- edestäänlöytää
Asiakirjoittaja SAS savustettiin ulos. Nyt on jäljellä enää typeryksiä.
- Gnerhnyt
Onko opelhintti kannuksesta?
- kusetusko
Rossi vai maajussille isäntä.........
- OpeImies
Älkää kiusatko SKN:ää.
- opelmiessyräskn
Nii kiusakkaa mua sillä: https://youtu.be/dxb8S_zv2Xk silä mula on ooo oooo oooo ooopppeliiiii !!!!
- OpeImies
Vaikka edellä joku epäili että SKN ja Opelmies on yksi ja sama persoona niin se ei pidä paikkansa. Tunnemme toki toisemme ja usein ollaan tavattukin mutta eri henkilöitä ollaan. Alunperin tutustuimme keskustelupalstalla. Ohessa linkki ko. keskustelupalstalle:
http://ranneliike.net/keskustelu.php - agrrojoppa
joppa paskat houssuussa mankkuu tukijaasia tukijaasia mikää riitä ku lissää tukijaasia
- vedävaahtarituubaan
mitä homo tulit sit kaapista ulos sexkn
- oooopelmanne
ostin mä oooppelin jota kotona himoitsin, hinauduin mä kauppahan ooppelia nyt ostamaan, sitä sain mitä tilasin ihan paskan ooppelin paloista sen kokosin- itse tietenkin mulla hihatkin siinä paloi, kun uskoa mä oopeliini valoin mutta käymään sitä saanut en ooppeliani silti syleilen pyysin porukatkin katsomaan ooppelia niin ihanaa jonka voin minä omistaa ja taivaaaan rantaan kiikuttaa
raholani takaisin saanut en paskalla ooppelilla yhä ajelen - gamisalle
Joko Joonasboy voiteli anuksen? Opelmies tulee.
- edsertgh
Köntys siveli tappirasvalla. 😁😀😜😃😊🎅
- homobileetagrossa
edsertgh kirjoitti:
Köntys siveli tappirasvalla. 😁😀😜😃😊🎅
demarikantola runkkaa vieressä 😁😀😜😃😊🎅
- homokantola
:-):-):-):-):-):-)
- lokijuyasd
Ai, onkoos kantola homo? Tai miksi ei? Jos Agroon kurkkaa mihin aikaan vuorokauvesta tahansa, niin istuu ku paska Junttilan tuvan seinässä. Ei kai sellaasella miehellä voi naista olla. 😁😀😜😃😊🎅
- mauriloimaalta
Opel mies on kauhee vetää viinaa iha kaappijuoppo sitä viinan määrää joka joulu ja juhannus
terveisin - tsuhnamuna
Ennen muinoin annettiin hymypoika palkintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820