Kirjoitelkaahan mulle itsestänne,ihan mitä vain mieleen tulee mieleen.Minä olen itse 52v.
Mutta äitini oli 80v,,
Haluaisin vain kuunnella mitä teillä kaikilla on sydämen päälle annettu, voin yrittää keskustella aina kun ehdin.kirjoitelkaa surut ja murheenne mulle .
Sähköpostiinkin voi laittaa kirjettä,yritän vastailla sitten aina.
itse olen perheellinen ja Jeesukseen uskova.
postiosoite on: mamiska52@suomi24.fi
murheenne ja ilonne
12
1028
Vastaukset
- muistamaton
Eläkeläisellä ei juuri murheita ole. Työt on tehty, sydänsurut kärsitty, muisti on mennyt ja vaivoja on turha valitella.
Mitäpä sitä kertoilemaan pienistä eläkkeistä tai taksimatkojen kalleudesta.
Ketäpä ne kiinnostaisivat?- pienestä
valittavat nykyään, itketään kun ei ole kenkiä, kun joillakin ei ole jalkoja mihin kengät laittais.
pienestä kirjoitti:
valittavat nykyään, itketään kun ei ole kenkiä, kun joillakin ei ole jalkoja mihin kengät laittais.
Kyllä minä tiedän,miltä tuntuu,kun ei ole jalkoja.
Isälläni ei ollut,muutakuin tyngät!
Mutta kengät laitettiinkin proteeseihin,ja proteesit tynkiin,ja ei kun menoksi!
Hyvää jatkoa ja siunausta.- tässä ja nyt
pienestä kirjoitti:
Pieniä ovat silakat jou.... Oma kohtaisesti itseäni harmittaa eniten muistin huonontuminen. Jos viime Pääsiäisenä olisin piilottanut munia, tuskin tässä maailmassa olisin niitä enää löytänyt. Erityisesti numerot katoavat. Muistilappu pitää olla taskussa. Onneksi on kännykkä johon voi kätkeä tarpeellisia numeroita joita sitten selata. Kunhan muistais mitä numeroita ne on.
tässä ja nyt kirjoitti:
Pieniä ovat silakat jou.... Oma kohtaisesti itseäni harmittaa eniten muistin huonontuminen. Jos viime Pääsiäisenä olisin piilottanut munia, tuskin tässä maailmassa olisin niitä enää löytänyt. Erityisesti numerot katoavat. Muistilappu pitää olla taskussa. Onneksi on kännykkä johon voi kätkeä tarpeellisia numeroita joita sitten selata. Kunhan muistais mitä numeroita ne on.
Toi on kyllä varmasti raskas asia hyväksyttäväksi.
On varmaan koko ajan kuin pallo hukassa,jos ei vielä tiedä mitä numeroita ne on.Etkö voisi vielä vaikka kirjoittaa numeroitten alle jotain mitä ne tarkoittaa?
Mulla on yksi sukulaisrouva kellä on vähän tällainen vaiva kuin sinulla,hänellä kuitenkin edennyt jo paljon pidemmälle,ei pysty asumaankaan enää yksin.Hän on sellaisessa hoitokodissa,ja siellä hän tekee kaikkia sellaisia muistin virkistämis juttuja,oletko kokeillut mitään.Kysele neuvoja lääkäriltäsi.Eihän ne paranna,mutta pitkittää ja virkistää muistia.
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa,älä anna periksi!
Terv.aliisa 1- Eemelin ukki
aliisa1 kirjoitti:
Toi on kyllä varmasti raskas asia hyväksyttäväksi.
On varmaan koko ajan kuin pallo hukassa,jos ei vielä tiedä mitä numeroita ne on.Etkö voisi vielä vaikka kirjoittaa numeroitten alle jotain mitä ne tarkoittaa?
Mulla on yksi sukulaisrouva kellä on vähän tällainen vaiva kuin sinulla,hänellä kuitenkin edennyt jo paljon pidemmälle,ei pysty asumaankaan enää yksin.Hän on sellaisessa hoitokodissa,ja siellä hän tekee kaikkia sellaisia muistin virkistämis juttuja,oletko kokeillut mitään.Kysele neuvoja lääkäriltäsi.Eihän ne paranna,mutta pitkittää ja virkistää muistia.
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa,älä anna periksi!
Terv.aliisa 1katoppas harvoin tarvitsen käteistä rahaa. Automaatti kortissa on neljä numeroa. Hiljan uusivat sirukorteiksi. Siitä justiinsa varoitettiin ettei numeroa ja korttia saa pitää yhdessä. Mulla on parikin tämmöistä korttia. Molemmat numerot paperilla. Onneksi kaksi. Jos näppäilisit kahdesti väärän numeron kortti jäisi automaattiin ja tietysti rahatkin saamati. Eläke päivänä jos aiot pankin tiskiltä saada rahaa joudut hyvinkin toista tuntia odottelemaan. Jos et mene oven taakse jonoon joudut vielä seisomaan.
- asioiva
Eemelin ukki kirjoitti:
katoppas harvoin tarvitsen käteistä rahaa. Automaatti kortissa on neljä numeroa. Hiljan uusivat sirukorteiksi. Siitä justiinsa varoitettiin ettei numeroa ja korttia saa pitää yhdessä. Mulla on parikin tämmöistä korttia. Molemmat numerot paperilla. Onneksi kaksi. Jos näppäilisit kahdesti väärän numeron kortti jäisi automaattiin ja tietysti rahatkin saamati. Eläke päivänä jos aiot pankin tiskiltä saada rahaa joudut hyvinkin toista tuntia odottelemaan. Jos et mene oven taakse jonoon joudut vielä seisomaan.
Meidän pankissa ei tarvi kauan jonottaa. On mukavat pehmustetut sohvat istua että vaikka odottaisikin ,olo on mukava.
- näin meillä
asioiva kirjoitti:
Meidän pankissa ei tarvi kauan jonottaa. On mukavat pehmustetut sohvat istua että vaikka odottaisikin ,olo on mukava.
Meijän pankkiin ei voi mennä sisälle ollenkaan. Meinaan on niin fiinit paikat. Eipä kehtaiskaan likaisilla saappailla. Siitä otosta ulkopuolelta se on otettava se käyttöraha. Voihan siinä vähän seisahtaakkin ja vilasta nättejä pankki neitejä.
- rose
aliisa1 kirjoitti:
Kyllä minä tiedän,miltä tuntuu,kun ei ole jalkoja.
Isälläni ei ollut,muutakuin tyngät!
Mutta kengät laitettiinkin proteeseihin,ja proteesit tynkiin,ja ei kun menoksi!
Hyvää jatkoa ja siunausta.luin teidän kirjeitä ja mietiskelin että kerron tämän nyt teille toivon että vastailette kaikki pian.olimme seurustelleen poikaystäväni kanssa 8kuukautta kunnes tuli syksy ja masennus jottoin en enään rakastanutkaan häntä,vaik en tiedä miksi.
erosimme ystävinä ja se oli vaikeaa.yhtenä päivänä itkin hirveästi että olin päästänyt elämäni rakkauden käsistäni.hän oli jo unohtanut miut mutta taistelin hänestä kynsin hampain ja hän sanoi että ehkä joskun myöhemmin jos jumala on tarkoittanut meidät yhteen.hän vaistelee minua ja keksiin tekosyotä että hänen ei tarvitsisi nähdä minua.mitä teen päästin elämani rakkauden kasistäni ja nyt haluan hänet takaisin??!! - yli kaheksankymppisten palsta
rose kirjoitti:
luin teidän kirjeitä ja mietiskelin että kerron tämän nyt teille toivon että vastailette kaikki pian.olimme seurustelleen poikaystäväni kanssa 8kuukautta kunnes tuli syksy ja masennus jottoin en enään rakastanutkaan häntä,vaik en tiedä miksi.
erosimme ystävinä ja se oli vaikeaa.yhtenä päivänä itkin hirveästi että olin päästänyt elämäni rakkauden käsistäni.hän oli jo unohtanut miut mutta taistelin hänestä kynsin hampain ja hän sanoi että ehkä joskun myöhemmin jos jumala on tarkoittanut meidät yhteen.hän vaistelee minua ja keksiin tekosyotä että hänen ei tarvitsisi nähdä minua.mitä teen päästin elämani rakkauden kasistäni ja nyt haluan hänet takaisin??!!Niin että millä vuosikymmenellä toi tapaus oli?
Suosittelisin, että pitäisit kiirettä ennenkuin rakkautesi kohde siirtyy tuonilmaisiin.
Suhde voi kyllä vielä elpyä.
- joskus
kun nostan suuremman summan joudun tenttiin että ymmärränkö summan suuruutta, varovainen pitäisi olla.
- mummukulta
Niinpä vesselit vaihtoivat Visan ja vielä numeron samantien ja se entinen kun oli pitkälti yli kymmenvuotias ja numero hyvin muistissa, niin harmittihan se.
Toki uusi numerokin on muistissa - jotenkuten - mutta automaatille mennessä kirjoitan peukalon juureen numeron varmuuden vuoksi. Hyvin pelaa.
Ei sitä automaatilla tarvitse kovin usein käydäkään kun hoitelee maksut marketissa kortilla ja laskut netistä. Siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277