Annelle..............
<3
Hyvää lauantaita.............
10
222
Vastaukset
- elluhalloyb
Lalaaalaaa
Mulla onkin punainen ilmapallo
Ihan sydän 💓 ilmapallo 🎈 (*_*)- Elluhalloyb
Risto
Sä oot kauhee...
Mä en kestä vanhoi kirjoituksii....
Mul on ollut ruuvit löysänä...
Hahahaaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Narkkarinlevike
Sun sihteeriyshakemus hylättiin, senki härskimpi torakka, pasko yo hattuus, hatuttaako, jeesus löyti kolumbuksen, kristoffer löyty sub teeveeltä, mainoskikka, anne olikin manne, älä selevitä senki sokee opaskoira, nää ei oo sokko rehvit, en oo kirjevaihtokaveris höpsö, älä seuraa, seuraa toimitusjohtajaa, sun yliälykkyytes meni yli hilseen senki tamppoonin haistelija, ole rauhassa, olen täällä, ole siellä, täh? Ei kuulu... ps. Cia toimitti asiakirjat, sun markkinarakos arvo on tippunu, pese klitukkas, senki kusi suodatin pussi, keitä kahavit, senki vibratötö
- elluhalloyb
Risto
Sä taidat olla CIA:KIN
EN KESTÄ(*_*)
- gkkgkkk
Älä tuu kysymään kahvia.. sulle ei ole tarjolla mitään täälläkään päässä.
- pienilumiheppa
Siellä on hyvä lumiukkokeli, vaikkakin aika vähän lunta. Mene kokeilemaan, tee vaikka
- KyImis_
Hyvää isolauantaita. Jee jee bileet 🎈🎆🚜🔴
- Annielennoxilta
Hyvää yötä Ristolle..
..................<3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889