Kyllähän tää parisuhde on ihan kivaa,miks kaikki aina valittaa?
Onhan tässä paljon hyviäkin puolia,miettikääpä vain.Istuisimmeko yksin mieluummin ,vai oman jörrikkämme kanssa,minä olen ainakin näin paljon mieluummin.
Mutta kirjoitelkaa mikä mättää teillä parisuhteessa,vai mättääkö olenkaan?Odotan vastauksianne innolla!
vastauksia
5
485
Vastaukset
- riepuliina
Niin, että kauankos te olette oikein olleet yhdessä? Kun kerran noin ruusuiselta kaikki vielä näyttää. Kyllä muutaman vuoden yhdessäasumisen jälkeen sitä jo välillä mielellään istuu jo yksin siinä sohvan kulmalla, kun sen oman jörrikän kainalossa.
- S.A
Niinpä! Me ollaan asuttu vuosi yhdessä ja jo tympii!
- Rva43
Mättää miehen jatkuva chattaily ja chattisuhteet joista muutama edennyt jo liveen. Esittää chatissa leskeytynyttä miestä ja olkapäitä on hur mycket ...
- mie vaan
Meidän suhdetta rassaa autot. Poikaystäväni siis laittaa autoja (harrastumielessä, ei työkseen) koko päivän ja sitten kun tulee kotiin niin loppuilta meneeki sitten netissä autosivuilla. Välillä tuntuu että autot on sille tärkeempiä kuin minä.
Mutta onneks noin ei ole kuitenkaan ihan joka päivä, kyllä meidän suhteessa on paljon hyviäkin puolia.
Eiköhän joka suhteessa oo omat ylä- ja alamäkensä.
Ennemmin tänne vaan kirjotetaan negatiivisista asioista. Moi!
Voin nyt ihan rehellisesti kertoa,että maaliskuussa tulee 34v..täyteen,kun ollaan aviossa oltu.Siihen tietenkin päälle seurusteluaika ja kihloissakin oltiin vähän yli puoli vuotta!Että repikää siittä!
Mutta enhän tarkoittanut,että me nyt varsinaisesti siinä sohvassa koko ajan kujerretaisiinkaan,vaan ,tarkoitin oikeastaan sitä, että kyllä sen tutun ja turvallisen kans on paljon mieluummin kuin yksin. Tänään viimeiseksi mieheni sanoi mulle että hän rakastaa mua,ja ette tiedäkkään,kuinka hyvältä se vieläkin tuntuu!
Miksi sitä vaihtamaan menisi,kyllähän arki kuitenkin astuu esiin,on se sitten uusi tai vanha.
Kaikillahan meissä omat virheensä on,mutta niitten kanssa täytyy vaan opetella elämään.
Kyllähän munkin mies katsoo telkkarista kaikki mahdolliset urheilut,ja oon sille siittä joskus vihainenkin,kun tuntuu, että joskus se kattoo aina telkkaria,
.Mutta sitten oon sille kauniisti puhunut,että älä nyt viitti koko ajan kattoo tota telkkaria,ja kyllä se sitten munkin huomioi,mutta se täytyy niille vaan joskus sanoa,ennenkuin ne sellaset asiat huomaa.Sitten taas joskus oikein nautin kun se sitä telkkaa kattoo,silloin voin tehdä jotain ihan omaa kivaa rauhassa.
Että koittakaapas pistää ne aviosiippanne ojennukseeen,eikä mitään nettisalajuttuja sitten saa hyväksyä,se täytyy niille sanoa,oikein kovalla K-kirjaimella!
Että terkkuja kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271