Kyllä vai Ei?
M49
Onko karvojen ajelu väärin?
6
313
Vastaukset
- kjiuy76
Ei.
Ei issään nimessä rin ole, nautinnollista.
- totuudella
väärin on.voi vähän rajata tarvittaessa.gynegolokitkin sanovat että posliinit on epä puhtaampia ja sairaampia kuin luonnolliset.ja kaikenlaisia näppylöita monilla ym.
- totuus-tämäkin-
Ajelu ja kokonaan pois juurineen ottaminen on kaksi eri asiaa. Jos nyhtää juurineen, niin siinä täytyy olla huolellinen puhtaudesta. Ajella voi ihan vapaasti, eikä se lisää näppylöitä, jos ei ole yliherkkä.
Jos kyseessä on häpykarvojen ajelu, niin on ehdottomasti väärin olla ajelematta !
On todella törkeää tarjota kumppanille sheivaamatonta "pelialuetta" !ehdottomasti ajeltu tuo mieleen huoran,siistiä voi vähän.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319