Niin, minä olen 40v nainen ja olen aina rakastanut ottaa suikkiin. Minua vaan ärsyttää, jos jossain sexchatissa asiasta mainitsen niin heti ollaan mieheksi haukkumassa. Onko miehillä tosiaan niin huono itsetunto vai mistä asia mahtaa johtua? Voisiko "menestys" olla parempi jossain ulkolaisilla chat-sivuilla?
Nainen rakastaa ottaa...
12
1077
Vastaukset
Hei minulta saat ottaa suikkiin ja voin nuolla sinua jos haluat.Missäpäin vaikutat
S-posti nimimerkin takaa.- Suuseksionkivaa
Näillä sivustoilla valtaosa kommenteista on ihan silkaa häirintää ja tarkoituksellista järkevän keskustelun lopettamista. Ihan niinkuin tämä saunomisvälineen tarjoaminen jokaiseen tarpeeseen ja kysymykseen tällä sivustolla. Heitä vaan harmittaa, kun omaa ei yletä imemään ja siitä puuvartisesta tulee tikkuja.
- ouahahahahaa
Ime sinä omaa munaas ja työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari
- wåb
n40v. Suurennatko hiukan ongelmaa, ihmisiä lokeroitko itsekin? Räplää sieltä mistä kiinni saat, mistä toinen tykkää ja on mukavaa. Suuseksihän on kivaa, enkä usko teoriaasi. Olen pitänyt hyvin naisellisina henkilöitä, jotka imeskelleet kalunpätkää.
- xwp
Siis omaani.
- 40vmies
Nainen 40v, ota yhteyttä jokke6647@gmail.com niin jutellaan asiasta lisää
- huuuhaa
Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari
- ErittäinKyllästynyt
huuuhaa kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari
Onpas se löylykauhamiehelle kovaa! Piilottiko äiti-mamma kaikki leikkikalut sinulta kun olit lapsi vai oliko se ainoa leikkikalu seinän ja patterin välissä? Ja sekin löylykauha?
Kokeile seuraavaksi kuumia kiuaskiviä syvälle rectumiisi, ehkä sitten alkaa helpottamaan ja toi pakonomainen p*skaviestien suoltaminen tälle palstalle!
- 1ooo1
Mape79@suomi24.fi otappa nainen yhteyttä.
Rakastan sitä että nainen ottaa suihin, mutta rakastan myös sitä että saan nuolla naiselle orgasmin. En koe tässä mitään ongelmaa..
- junttijuhvetti
oun vanhempi mies..saisko sun suuhun kusta jos ei ota päällensä..
- aaaaaaaah
Hei nainen! Voisitko kaataa rikkihappoa ratilla mun kullinreijästä sisään, että laukeaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124