voitti tuijotus " kilpailun " kun pöllö omi lätkän itselleen. Katsoin viimeviikolla aloituksia täältä yleistä mediasta kiinitin huomioni erääseen jota ehkä ärsytti lemminkin mahdollisuus olla mukana isäntänsä työpaikalla mtv 3 aamulähetyksesessä. Virkistävä kokemus varmasti monille katsojille kun vastaavasti maailman kiistaton ja tyystin tulkiinoista riippumaton tosiasia että pahantuulisia ihmisiä ei ärsytä mikään niin paljon kuin pirteät / postiiviset ihmiset. ( en tarkoita tällä että ihmisillä ei olisi muitakin tunteita totta kai on )
Itsellänikin on ollut mahdollisuus pitää lemmikkiä työpaikallani vaikka en ole töissä palvelutalossa enkä vanhainkodissa tuota vanhainkoti nimitystä monikin käyttää. Lemmikkini toi iloa monille lemmikkini kohdanneelle ja joskus kun lemmikkini tarkoitan tässä koiraa ei ollutkaan mukana se oli monelle pettymys. Rakkaus koiraansa esimerkiski on hoitaa kynnet, korvat, pitää sylissä. putsata silmät yms. En pidä siitä mitä joskus olen nähnyt koiraansa juoksuttavat kun itse ajavat pyörällä varsinkin huomioitavaa kun on teillä terävät kivet, suolaus yms. Koira ei pääse silloin luontaisesti ja omalaatuisella tavallaan ulkoilemaan normaalisti merkaten revirinsä, nuuhkien, tutkien jne.
Tässä pöllö jutussa on kysymyksessä vain ns. pikku koirat jotka pääsivät pöllö juttuun. Tiedän hyvin mikä palveluskoira, pelastuskoira, raunoista etsivät koirat ero niillä on.
Pöllö juttu tiedossani ei ole kumpi
oixyx
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657