Pöllö juttu tiedossani ei ole kumpi

oixyx

voitti tuijotus " kilpailun " kun pöllö omi lätkän itselleen. Katsoin viimeviikolla aloituksia täältä yleistä mediasta kiinitin huomioni erääseen jota ehkä ärsytti lemminkin mahdollisuus olla mukana isäntänsä työpaikalla mtv 3 aamulähetyksesessä. Virkistävä kokemus varmasti monille katsojille kun vastaavasti maailman kiistaton ja tyystin tulkiinoista riippumaton tosiasia että pahantuulisia ihmisiä ei ärsytä mikään niin paljon kuin pirteät / postiiviset ihmiset. ( en tarkoita tällä että ihmisillä ei olisi muitakin tunteita totta kai on )

Itsellänikin on ollut mahdollisuus pitää lemmikkiä työpaikallani vaikka en ole töissä palvelutalossa enkä vanhainkodissa tuota vanhainkoti nimitystä monikin käyttää. Lemmikkini toi iloa monille lemmikkini kohdanneelle ja joskus kun lemmikkini tarkoitan tässä koiraa ei ollutkaan mukana se oli monelle pettymys. Rakkaus koiraansa esimerkiski on hoitaa kynnet, korvat, pitää sylissä. putsata silmät yms. En pidä siitä mitä joskus olen nähnyt koiraansa juoksuttavat kun itse ajavat pyörällä varsinkin huomioitavaa kun on teillä terävät kivet, suolaus yms. Koira ei pääse silloin luontaisesti ja omalaatuisella tavallaan ulkoilemaan normaalisti merkaten revirinsä, nuuhkien, tutkien jne.

Tässä pöllö jutussa on kysymyksessä vain ns. pikku koirat jotka pääsivät pöllö juttuun. Tiedän hyvin mikä palveluskoira, pelastuskoira, raunoista etsivät koirat ero niillä on.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        191
        1304
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1128
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        854
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        850
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        780
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        725
      7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        692
      8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60