Olenko ainoa, joka nauttii ulkoilusta hieman kylmemmässä ilmassa?
:).
Mukavan pirteä pakkanen!
7
201
Vastaukset
- Pakkanenonok
Tykkään kyllä, pitää vain laittaa tarpeeksi vaatetta. Kyllä tämä loskakelin voittaa ehdottomasti.
- PalveluksessanneSir
Minä myös. Minua ei ole koskaan haitannut 30 asteen pakkanenkaan, vaikka tälläinen rääpäle olenkin :D
Toisaalta, iän myötä olen alkanut kallistumaan kesään päin. Näihin asti olen ollut talvi ihminen.
Saa nähdä, miten tulevaisuudessa sitten.
En tiedä oikein, mikä talvessa viehättää muutoinkin enemmän, jotenkin.
Vaikka kesäkin on ihana, toisaalta.
Ehkä, jos kiteyttäisin, miltä se tuntuu, niin talvi on rauhallinen, hiljainen, levollinen.
Mitä muuta ajattelet talvesta? - ihankivailma
tulihan tuota käytyä näin saikulla ollessa pieni lenkki tehtyä.
- tuitsuuuu
Minäkin nautin ulkoilusta
- kevättäodotellessa
Lenkki käy säässä kuin säässä, vaikka sataakin saisi...:)))
- Haastaja1
Tulin tunnin koiralenkiltä äsken
- Etole
ainut, mutta kun päiväni on valitettavasti varattu aivan toisenlaiseen toimintaan :(.
Todella kaunis aurinkoinen päivä oli, mittarissa vain -8, ja täysin tyyni tuuleton päivä.
No jos viikonloppuna uhmaan ulkoilu keliä, olkoon vaikka mikä keli, ja painallan ulkona tukka putkella ja nautin ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499