Säkylästä kysymys

Kesätsielläviettänyt

Heihei! Onko kukaan tietoinen kuka omistaa Säkylässä sijaitsevan vaskirannan? 2000 luvun alussa lomakylä oli käytössä Outokummun työntekijöille.. Onko tietoa onko alueelta mahdollista vuokrata mökkiä? Kova kaipuu olisi kyseiseen paikkaan

7

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eueuu

Miksi kysyt säkylän. asioista Eura palstalla?

• liikenneympyrän_fani

Pakko kai se on kysyä kun Säkylän tuppukylälle ei ole omaa palstaa. Mutta liikenneympyrä on, se on Säkylän suurin nähtävyys.

• sante65

niin ja Hese on ja kohta Lidl mitä ei eurassa tule olemaan.

• euranpyhäjärvi

ei enneku suurEura muodostuu tästä ongelmaisesta säkylän pitäjästä.

• minävain4

Niin, ja itse en ole nähnyt väitteitä Säkylään tulevasta Lidlistä kuin vain Suomi24-palstalla. Tiedä sitten, mistä tällainen "varma" tieto on saatu. On jopa väitetty, että jo vuoden 2017 se tulisi. Sinänsä kiire on Lidlillä tuoda tieto varmaan julkisuuteen. Tai sitten olen elänyt niin sanotusti pullossa, jonka korkkia ei ole onnistuttu kunnolla avaamaan...

• sskylä

Kyllä siinä niin kävi, voit lakata unelmoimasta että euraan tulisi. taas jäitte kakkoseksi ja kakkosesta euralaiset on.

• Joskuskäynytpaikalla

Boliden konserni omistaa nykyään vaskirannan. Osti aikoinaan Outokummun tuotantolaitokset ja samalla Vaskiranta siirtyi Bolidenin omistukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33