Ja se sama tyttö on mun luokalla ja kaikki tietää sen jouduin kertoon tootuus tai tehtävässä ja oon muuten ihan just 12v ja sil tytöl on jo kattokaas espanjilainen poika ystävä ilmeisesti mitä teen esitänkö et se oli huijausta vai jatkanko samal linjalla toki sil tytöl on vähän itsetunto ongelmii et se kohensi kyl oletettavasti sitä mut plz
kertokaa mitä teen
Kerroin koko luokalle keheen oon ihastunut
TARTTENAPUA1
3
130
Vastaukset
- Plää_äh
Kielletyt tunteet eivät näy, todeksi toiveet eivät käy...
Mitäkö teet? No odotat tietenkin mitä se tyttö vastaa sulle. Jos se ei osoita mitään kiinnostuksen merkkejä niin turha toivo. Elät kaukorakkaudessa. Tai sittenkin, on kipinän hetki ;) No jos sä nyt rupeet seurustelee sen kaa nii varmaan sen poikaystävä tulee sielt espanjast ja vetää turpaa. En siis suosittele..
- TARTTENAPUA1
Juu varmasti
😃 mut katos en haluu rikkoo kenenkään suhedetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154