Minua on ehdotettu kuntouttavaan työtoimintaan rivertechille. kertokaa rehellisesti millaista väkeä siellä on ja millaiset ohjaaja/johtaja? onko kokemuksia?
millainen on riverech
9
580
Vastaukset
- juppejollekin
Se että sitä sinulle ehdotettu kertoo sinusta kaiken.
- jujuhuju
Ainakin joskus siellä oli aikamoisia mieslapsia töissä. Ohjaajista en tiedä.
- Voevoevoevoe
Kuntouttava työtoiminta tarkoittaa rappeuttavaa työtoimintaa.
Itse paikasta: Amisikään jäänyttä porukkaa asiakkaina ja neitimäinen poika/mies ohjaajana joka koitti olla miehekäs naurettavalla parrallaan. Linnunpönttöjen väsäämistä ja kaikkea muuta typerää kuuluu ohjelmaan.
"Ken tästä ovesta sisään käy saa kaiken toivon heittää" on riverin motto. Onnea matkaan, olet epäonnistunut elämässäsi. - Kauhujenriver
Se karvis himoitsi kerran meitsin tuhkaluukkua, mutta en antanut persettä! Amiksilta se kyllä sai persiitä ja kaupan päälle huviajeluita!
- orjapaja666
Käy vaikka kaks päivää siellä niin rupeaa vituttamaan niin paljon, että olet valmis joko ajamaan rekkaa päin tai hakemaan töitä vanhuksen pepun pyyhkijänä :)
Itse valitsin perseet ;) - juupajaajoo
Se ei ole kummoinen paikka. Asiakkaita on moneen lähtöön. Ohjaajat ovat mukavia. Johtaja on kuulemma arkalainen, kun on "vammaisia ihmisiä "töissä".
- enm
Kyllä siellä mieluummin kävi kuin karenssin ottaa.
Ihan mukava paikka - PAPAPAAPAPPA
EI HERRANJUMALA, ÄLKÄÄ NYT SINNE MENKÖ. SAMA KUN KUOLISITTE POIS
- juupajaajoo
Siellä on ennestään masentueita ja syrjääntyneitä ihmisiä, jos "uutena asiakkaana" menet niin seura tekee kaltaakseen. Mieti kaksi kertaa että haluatko mennä sinne joukkoon. Yhdyn mottoon "Ken tästä ovesta sisään käy saa kaiken toivon heittää".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647