millainen on riverech

mietteliäsihminen

Minua on ehdotettu kuntouttavaan työtoimintaan rivertechille. kertokaa rehellisesti millaista väkeä siellä on ja millaiset ohjaaja/johtaja? onko kokemuksia?

9

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juppejollekin

Se että sitä sinulle ehdotettu kertoo sinusta kaiken.

• jujuhuju

Ainakin joskus siellä oli aikamoisia mieslapsia töissä. Ohjaajista en tiedä.

• Voevoevoevoe

Kuntouttava työtoiminta tarkoittaa rappeuttavaa työtoimintaa.
      Itse paikasta: Amisikään jäänyttä porukkaa asiakkaina ja neitimäinen poika/mies ohjaajana joka koitti olla miehekäs naurettavalla parrallaan. Linnunpönttöjen väsäämistä ja kaikkea muuta typerää kuuluu ohjelmaan.
      "Ken tästä ovesta sisään käy saa kaiken toivon heittää" on riverin motto. Onnea matkaan, olet epäonnistunut elämässäsi.

• Kauhujenriver

Se karvis himoitsi kerran meitsin tuhkaluukkua, mutta en antanut persettä! Amiksilta se kyllä sai persiitä ja kaupan päälle huviajeluita!

• orjapaja666

Käy vaikka kaks päivää siellä niin rupeaa vituttamaan niin paljon, että olet valmis joko ajamaan rekkaa päin tai hakemaan töitä vanhuksen pepun pyyhkijänä :)

Itse valitsin perseet ;)

• juupajaajoo

Se ei ole kummoinen paikka. Asiakkaita on moneen lähtöön. Ohjaajat ovat mukavia. Johtaja on kuulemma arkalainen, kun on "vammaisia ihmisiä "töissä".

• enm

Kyllä siellä mieluummin kävi kuin karenssin ottaa.
      Ihan mukava paikka

• PAPAPAAPAPPA

EI HERRANJUMALA, ÄLKÄÄ NYT SINNE MENKÖ. SAMA KUN KUOLISITTE POIS

• juupajaajoo

Siellä on ennestään masentueita ja syrjääntyneitä ihmisiä, jos "uutena asiakkaana" menet niin seura tekee kaltaakseen. Mieti kaksi kertaa että haluatko mennä sinne joukkoon. Yhdyn mottoon "Ken tästä ovesta sisään käy saa kaiken toivon heittää".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60