Joko on reitti tiedossa.
Reittimestari missä oot?
Kiteen Vesa Hirvonen cup
12
670
Vastaukset
- karjalakolmonen
eikös alkomaholimainonta ole nykyään kielletty ja nyt rallin pääsponsorikin on keskiolut
- Penkkavahti
Kuutostien varrella näyttäis olevan, aika paljon uutta pätkää vaikuttaa olevan...sitten se kysymys että missä ulkoillaan?
- öööööööööööö
Joka pätkällä ulkoillaan. Ainaski runkitumputtajat.
Netistähän tää reitti löytyy tielistan osalta, joten pikku askartelua vaan, niin saat kartankin kasaan.
- ulkoilevarunkitumputtaja
Reittihän on tosiaan helppo parsia kasaan, pätkien järjestystä ja aikatauluja joutuu jo vähän miettimään.
- reitt1mestari
olisko kenelläkään laittaa reittikarttaa vaikka YV:nä
- satulavaara
ek2 2,2 km lähöstä varmalla pölähtää eipä kai tuu siimaa
- Katsomokuvaaja
Tarkotatko paikkaa jossa noustaan mäelle ja jyrkkä oikea isommalle tielle?
- kossulakki
mihkäpäin käännytään lusikkavaarantieltä
- Maksavakatsoja
Sulkuaikoja saa kertoa ja miten päin reitti etenee, kiitos asiallisista vastauksista. Kartta pitänee ostaa mutta ei ennakkotiedoista haittaa olisi.
- Looiiii
Ajetaanko ykkönen joensuusta kiteelle päin vai ns.alhaalta ylöspäin?kiitos vastauksista.
- Truippa
Alhaalta ylös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919