Cherrykirsikka

Vadelma

Hei Cherrykirsikka! Olen lukenut kuinka sinua on kehuttu ja siksi ajattelin kääntyä nyt puoleesi. Tunnen kuinka olen "pudonnut" taas. Ne asiat jotka odotin toteutuvaksi eivät toteutuneetkaan. Ihmissuhderintamalla olen taakseni jättänyt kaksi raskasta eroa ja sitä oikeaa ei vaan näe eikä kuulu. Olen väliin ajatellutkin, että mitähän pahaa olen tehnyt, kun minua aina näin rangaistaan. Muut perustavat perheitä ja minä sen kun olen vaan yksin. Oloni alkaa olla lohduton. Tällaisenkö elämän todella olen saanut? Voi miksi...
Kiitos jo etukäteen jos vaivaudut vastaamaan.

6

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Vadelma, älä ole lohduton. Sielunmaisemasi näyttäytyy minulle merenä, joka on pinnalta katsoen tyyni, mutta myrskyt ja hyökyaallot saavat siellä vallan arvaamattoman helposti. Merellä on kuitenkin aina elämää; tulevassa ainakin kaksi pientä sielua valitsee sinut kasvupaikakseen, äidikseen - näin kaksi lokkia kaartelemassa tuon ulapan yllä..

Ei sinua mistään rangaista, itse olet vaativat elämänläksysi valinnut ennen tänne syntymääsi, vaikket sitä enää muistakaan. Selviät kyllä läksyistäsi kunnialla, vaikka se kova koulu onkin. Hiilikin hioutuu arvokkaaksi timantiksi vain kovassa paineessa - tätä muodonmuutosta olet nyt käymässä läpi. Ja ennemmin kuin uskotkaan tulee päivä, jolloin et ole yksin ja sinunkin ympärilläsi pyörii se ikioma perhe :)

Tämän hetken tärkein läksysi on oppia elämään tässä ja nyt, ei menneessä eikä tulevassa. Kun lakkaat odottamasta ja alat elää tätä hetkeä, olla läsnä juuri siinä missä olet, huomaat että kaikki toivomasi saapuukin luoksesi. Ota voimalauseeksesi vaikka: Minä olen tässä ja nyt. Se auttaa sinua maadoittumaan ja ankkuroitumaan nykyhetkeen, jolloin mennyt ja tuleva eivät tunnu enää ahdistavilta ja pystyt paremmin keskittymään siihen, mitä todella haluat - ja saavuttamaan sen!

Toivotan Sinulle mielenkiintoisia löytöretkiä elämäsi merillä!

• Vadelmalta

Ensiksi haluan sanoa kauneimman kiitoksen :)Kirjoitit juuri niin kuin asia on. Hyvin pystyn kuvittelemaan meren. Aika usein pystyn olemaan rauhallinen elämässäni ja koen kiitollisuutta elämästäni, mutta joinakin päivinä asiat tuntuvat kaatuvan päälle ja silloin itken elämääni.
        Olen ottanut aika raskaasti seurustelusuhteideni päättymiset. En ole ymmärtänyt, miksi näin on vaan käynyt. En ole mielestäni ollut niin pahakaan, että olisin näin ansainnut.
        Väliin mieleni on rauhaton ja ajan kuluminen surettaa, kun tuntuu, että joka paikassa on seinä vastassa.
        Olen odottanut kovasti tätä alkutalvea ja nyt tulevaa kevättä. Minulle on lupailtu, että minun pitäisi pian kohdata elämänkumppanini ja kun odotan ja mitään ei tapahdu...olo tulee niin raskaaksi.
        Näetkö,olenko jo kohdannut tulevan mieheni?
        Kiitollisin mielin luin kirjoituksesi ja se lohdutti minua.

• Vadelmalta kirjoitti:

Ensiksi haluan sanoa kauneimman kiitoksen :)Kirjoitit juuri niin kuin asia on. Hyvin pystyn kuvittelemaan meren. Aika usein pystyn olemaan rauhallinen elämässäni ja koen kiitollisuutta elämästäni, mutta joinakin päivinä asiat tuntuvat kaatuvan päälle ja silloin itken elämääni.
        Olen ottanut aika raskaasti seurustelusuhteideni päättymiset. En ole ymmärtänyt, miksi näin on vaan käynyt. En ole mielestäni ollut niin pahakaan, että olisin näin ansainnut.
        Väliin mieleni on rauhaton ja ajan kuluminen surettaa, kun tuntuu, että joka paikassa on seinä vastassa.
        Olen odottanut kovasti tätä alkutalvea ja nyt tulevaa kevättä. Minulle on lupailtu, että minun pitäisi pian kohdata elämänkumppanini ja kun odotan ja mitään ei tapahdu...olo tulee niin raskaaksi.
        Näetkö,olenko jo kohdannut tulevan mieheni?
        Kiitollisin mielin luin kirjoituksesi ja se lohdutti minua.

..kun vastaukseni on viipynyt :( En ole aikoihin ehtinyt palstalle. No, parempi myöhään..

Odota vielä vähän aikaa, jaksa olla kärsivällinen. Minäkin näkisin Sinun tapaavan Hänet keväällä, mutta vasta toukokuussa, koivujen jo ollessa hiirenkorvilla. Uskaltaudu tuolloin johonkin tanssipaikalle, ehkä avajaisiin, siellä näin sinun tapaavan Hänet. Sinulla oli ylläsi melko ohut kesämekko ja villatakki, hänellä musta farkkupaita ja suorat housut. Ensi katseesta tuntuivat sydämenne lyövän samaan tahtiin..

Eli enpä usko että vielä olet tulevaa miestäsi tavannut - mutta muutaman kuukauden päästä kyllä.. Aurinkoisia kevättalven päiviä Sinulle toivottelen :)!

• Vadelma
        cherrykirsikka kirjoitti:

..kun vastaukseni on viipynyt :( En ole aikoihin ehtinyt palstalle. No, parempi myöhään..

Odota vielä vähän aikaa, jaksa olla kärsivällinen. Minäkin näkisin Sinun tapaavan Hänet keväällä, mutta vasta toukokuussa, koivujen jo ollessa hiirenkorvilla. Uskaltaudu tuolloin johonkin tanssipaikalle, ehkä avajaisiin, siellä näin sinun tapaavan Hänet. Sinulla oli ylläsi melko ohut kesämekko ja villatakki, hänellä musta farkkupaita ja suorat housut. Ensi katseesta tuntuivat sydämenne lyövän samaan tahtiin..

Eli enpä usko että vielä olet tulevaa miestäsi tavannut - mutta muutaman kuukauden päästä kyllä.. Aurinkoisia kevättalven päiviä Sinulle toivottelen :)!

Kiitos kun vastasit ja eikä se mitään vaikka vastaus viipyi..Jaksoin toki odottaa:)
        Minä taidan elää pian jännittävää aikaa, kun hänet kohtaan. Millaisena miehenä sinä hänet näet? Onko tumma vai vaalea? Asuuko samassa kaupungissa kuin minä? Kerroit vaatetuksesta. Tarkoittivatko vaatteet symbolisesti jotakin? Esimerkiksi minun ohut hame, että on jo lämmin vuoden aika jne? Minä yleensä en käytä hametta ja siksi luulen että asia tarkoittaa symbolisesti jotakin.
        Minun pitäisi vaan jaksaa olla kärsivällinen...
        Lämmin kiitos Sinulle:)

• Vadelma kirjoitti:

Kiitos kun vastasit ja eikä se mitään vaikka vastaus viipyi..Jaksoin toki odottaa:)
        Minä taidan elää pian jännittävää aikaa, kun hänet kohtaan. Millaisena miehenä sinä hänet näet? Onko tumma vai vaalea? Asuuko samassa kaupungissa kuin minä? Kerroit vaatetuksesta. Tarkoittivatko vaatteet symbolisesti jotakin? Esimerkiksi minun ohut hame, että on jo lämmin vuoden aika jne? Minä yleensä en käytä hametta ja siksi luulen että asia tarkoittaa symbolisesti jotakin.
        Minun pitäisi vaan jaksaa olla kärsivällinen...
        Lämmin kiitos Sinulle:)

Hei taas! Näin hänet tummana, pitkänä ja hoikkana miehenä. Ilmeisesti olitte samasta kaupungista, koska kävellen olitte liikkeellä. Ilma oli tosiaan lämmin, siitä ohuet kesävaatteet. Tulkitsisin tuon mekon tarkoittavan myös sitä, että naisellisuutesi on entistä enemmän nousemassa esiin, puhkeamassa kukkaan - kyseessä oli sellainen tosi naisellinen kukkamekko :)

Jaksa vaan vielä odottaa, kyllä odotus vielä palkitsee Sinut.. Lämmöllä cherry :)

• Vadelma
        cherrykirsikka kirjoitti:

Hei taas! Näin hänet tummana, pitkänä ja hoikkana miehenä. Ilmeisesti olitte samasta kaupungista, koska kävellen olitte liikkeellä. Ilma oli tosiaan lämmin, siitä ohuet kesävaatteet. Tulkitsisin tuon mekon tarkoittavan myös sitä, että naisellisuutesi on entistä enemmän nousemassa esiin, puhkeamassa kukkaan - kyseessä oli sellainen tosi naisellinen kukkamekko :)

Jaksa vaan vielä odottaa, kyllä odotus vielä palkitsee Sinut.. Lämmöllä cherry :)

Kiitos vastauksestasi. Kaiken sen jälkeen, millaista minulla on ollut, tuntuu uskomattomalta, että minua voisi näin onnistaa, mutta haluan toki uskoa tähän.
        Tuntui mukavalta saada tällainen vastaus. On jotakin jota voi odottaa. Muuten tämä talvi on ollut synkkä ja raskas.
        Kaikkea hyvää Sinulle ja hyvää talvenjatkoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe