Siis oon 12v ja haluisin aloittaa sheivaamisen, mut en tiiä mitä sanoisin äidille, ku en oo varma missä meillä on höyliä nii mun pitäis kysyy siltä, nii voisinko kysyy jotai että "missä meillä on niitä höyliä millä sheivataan, ku mä haluisin alkaa sheivata sääret?" Tai jotain muuta vastaavaa. Ku en oikein tiedä mitä sanoisin sille :<
Ja en sit haluu kuulla mitään paskaa että "älä vain tyttöhyvä ala sheivaamaan, kun ne karvat kasvaa pitkinä ja tummina takaisin"
Sheivauksen aloittaminen
Juuhjuuhjuuyyyyuuuh
1
306
Vastaukset
- entinennuori6
Osta omat tarvikkeet. Ensinnäkin saat touhuta rauhassa ja toinen, vielä tärkeämpi: hygienia! Tuonkaltaisia tuotteita, kuten meikkejäkään, ei tule käyttää yhteiskäytössä
Terveisin "entinen nuori" joka myös on äidiltään salaa tehnyt vaikka ja mitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615