joensuun baarit:)

Anna

Nyt tuleepi hölmö kysymys, mut tärkee sellanen;)
Eli millasia baareja Joensuussa on?
Mitään Divan tyylisiä tai jotain tanssimestoja?
Oon kai vähän alkoholisoitunut, mut pitäähän nääkii asiat selvittää, ennen sinne muuttoo...

17

9749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara

Joensuun baari-tilanne on todella huono, valitettavasti! Ainoat paikat joissa on mitään järkeä käydä on Jetset ja Gigli. Amarillo ja Corner menee alkuillan paikkoina. Yöelämää kannattaa siis hakea vaikka Kuopiosta, joka viikonloppu on sinne menijöitä.

• Anna

Sitä mä vähän pelkäsinkii...
        Onks sellasii biletyspaikkoja, joissa voi tanssii kunnolla?
        Mites pitkä matka sinne Kuopioon on? heh...

• löytyy!
        Anna kirjoitti:

Hyvä ja legendaarinen tanssipaikka on Ravintola Mikko!
        Sinne vaan notkumaan pikkupikku topissa ja tiukoissa farkuissa. Sieltä löydät myös sielunkumppaneitasi.

Ei tää Joensuu niin huono paikka ole mitä luulet :)!

• .....
        löytyy! kirjoitti:

Hyvä ja legendaarinen tanssipaikka on Ravintola Mikko!
        Sinne vaan notkumaan pikkupikku topissa ja tiukoissa farkuissa. Sieltä löydät myös sielunkumppaneitasi.

Ei tää Joensuu niin huono paikka ole mitä luulet :)!

meneehän tanssi paikkoina tempokin.

• Anna kirjoitti:

Onhan Giggling Marlin ja Bepop diskopaikkoja..hiukan vanhemmille Moritz..Ja tosi teinidisko Tempo..

• sampula22

Miun mielestä joensuun paras tanssi paikka on moritz (Hotelli kimmelin alakerrassa)
      Ja on bepopkin ihan kiva paikka, mut mie käyn aina moritzissa. Siel soitetaan myös hyvää musiikkia..

• Eki-setä

JÄRJESTYKSESSÄ:

1. Pikku-Mikko
        2. Takatasku
        3. Utra Bup
        4. Beer Stop
        5. Emigrant's
        6. Columbus
        7. Olkkari
        8. Paronitar
        9. Fever
        10. Karelia
        11. LaBarre
        12. Marks
        13. Tempo
        14. BePop
        15. Moritz
        16. Old Dog
        17. Giglin Marlin
        18. Foxies (vai mikä lie..karsikossa kuitenkin..entine vanha kettu)
        19. Amarillo
        20. Buplic Corner

Eli on mistä valita mutta noihin loppupään paikkoihin (10-20) en mielellään menis.

• sampula22
        Eki-setä kirjoitti:

JÄRJESTYKSESSÄ:

1. Pikku-Mikko
        2. Takatasku
        3. Utra Bup
        4. Beer Stop
        5. Emigrant's
        6. Columbus
        7. Olkkari
        8. Paronitar
        9. Fever
        10. Karelia
        11. LaBarre
        12. Marks
        13. Tempo
        14. BePop
        15. Moritz
        16. Old Dog
        17. Giglin Marlin
        19. Amarillo
        20. Buplic Corner

Eli on mistä valita mutta noihin loppupään paikkoihin (10-20) en mielellään menis.

Niin no jos tykkää istuu vaan jossain tyhmissä bupeissa..

• asdfa
        sampula22 kirjoitti:

Niin no jos tykkää istuu vaan jossain tyhmissä bupeissa..

Kyllä Fever on paras.
        Muut ovat paskaa.

• asdfa kirjoitti:

Kyllä Fever on paras.
        Muut ovat paskaa.

Juuri näin.Fever on paras.

• kepa
        PirunNyrkki kirjoitti:

Tarjoileeko siellä peräinen? feverissä?

• minä "vään"

Niinpä... kyllä Kimmelin alakerta on paras...ja toisekseen jos tahtoo välillä muuta niinku sen kun hilippasee yläkertaan... giglinissä en oo vielä kyllä ees käyny mut kuullu oon paljonkin... piti olla nuorten paikka mut yksikin tuttava käy siellä "tanssimassa" pöydillä ja on jo kohta 40! ja tipahtelee siellä pöydiltä kuulema muitakin :)

• minä "vään"
        Eki-setä kirjoitti:

JÄRJESTYKSESSÄ:

1. Pikku-Mikko
        2. Takatasku
        3. Utra Bup
        4. Beer Stop
        5. Emigrant's
        6. Columbus
        7. Olkkari
        8. Paronitar
        9. Fever
        10. Karelia
        11. LaBarre
        12. Marks
        13. Tempo
        14. BePop
        15. Moritz
        16. Old Dog
        17. Giglin Marlin
        19. Amarillo
        20. Buplic Corner

No tää lista voi olla jonkun mielestä paras (makuasioista ei voi kiistellä) mut tunnuit haluavan tanssimestoja... noista jo kahdeksan ensimmäistä ei todelllakaan ole semmosia...mukavia pubeja (jos niitäkään, osa aika "alabaareja", toivottavasti en loukkaa ketään...)

Tempossa saa tanssia, mut tosi nuorta porukkaa...

BeBobissa sa tanssia ja mun mielestä ihan hyvä mut niikuin sanoin... makuasioista ei voi...

Moritz on melkeinpä paras...niikuin jo jossain mainitsin... alhaalla "yökerho", "disco" bailumusaa ja ylhäällä vaihtelevasti "humppamusaa". Hauska paikka jo sillä ett voi vaihtaa oman mielen mukaan :)

Giglin Marlin mulle vielä uus, en oo kerenny käydä...

Amarillossa oon käyny syömässä ja yhden ilan viettää... en tiiä nykysin mut ei ollu sillon mitenkään hittipaikka....enempi ruokapuolta...

Corneri on sit oikeestaan paras alotuspaikka.... keskustassa, tuttuja jne... siisti... tykkään mut se on vain pubi...

Listasta oli jääny pub palaveri... oluen ystäville...itse en paikasta tykkää mut istukselen joskus mukavassa porukassa sielläkin alkuiltaa... siis pubi...

minun suositukset tanssimaan Moritz ja Bepob...

Mut vain mun... :)

• mr.musac
        minä "vään" kirjoitti:

No tää lista voi olla jonkun mielestä paras (makuasioista ei voi kiistellä) mut tunnuit haluavan tanssimestoja... noista jo kahdeksan ensimmäistä ei todelllakaan ole semmosia...mukavia pubeja (jos niitäkään, osa aika "alabaareja", toivottavasti en loukkaa ketään...)

Tempossa saa tanssia, mut tosi nuorta porukkaa...

BeBobissa sa tanssia ja mun mielestä ihan hyvä mut niikuin sanoin... makuasioista ei voi...

Moritz on melkeinpä paras...niikuin jo jossain mainitsin... alhaalla "yökerho", "disco" bailumusaa ja ylhäällä vaihtelevasti "humppamusaa". Hauska paikka jo sillä ett voi vaihtaa oman mielen mukaan :)

Giglin Marlin mulle vielä uus, en oo kerenny käydä...

Amarillossa oon käyny syömässä ja yhden ilan viettää... en tiiä nykysin mut ei ollu sillon mitenkään hittipaikka....enempi ruokapuolta...

Corneri on sit oikeestaan paras alotuspaikka.... keskustassa, tuttuja jne... siisti... tykkään mut se on vain pubi...

Listasta oli jääny pub palaveri... oluen ystäville...itse en paikasta tykkää mut istukselen joskus mukavassa porukassa sielläkin alkuiltaa... siis pubi...

minun suositukset tanssimaan Moritz ja Bepob...

Mut vain mun... :)

Onhan asian laita toisaalta noinkin. Ja omalta kannaltani taas näin: Moritz ei ole enää veroisensa, musalinja on vanhentunut eikä oikeasti tanssittavaa musaa tule ollenkaan (house,trance,r n´b,hiphop,jne...) Itse herra DJ kertoi kyseisen kaman soittamisen olevan ankarasti kiellettyä. Ilta tuli lähinnä 70-80 lukua.

Bepopista voi sanoo sen verran että onhan se luola... jossa tulee Scooteria ja TÄYSILLÄ! Välillä tulee myös vähän kiksua ja muutakin hyvää matskua jolloin myös tanssilattialle saattaa mahtua... Kansan baari ja musiikki sen mukaista.

Kikkeli taasen on tasaista NRJ puuroa, hittiä hitin perään. Visuaalisesti ihan makee kokemus. Linjaltaan menee kuin muutkin kikkelit. Ainahan voi tietysti käydä kaatuilemassa pöydiltä rockin raikaessa. Ihan kiva perus tanssaamiseen.

Tempo viimeisenä mutta ei vähäisempänä. Noin 18,5 vuotiaille suunnattu puhdasta tanssimusiikkia soittava yöravintola (taas NRJ listahitit) Tulee pääasiassa ihan hyvää musaa, välillä DJ:t jopa yllättää hyvillä kipaleilla. Suosittelen Tempossa järjestettäviä illumination bileitä jos haluaa kuulla oikeitakin levynpyörittäjiä. On nykyään harvinaista tässä kaupungissa...

Parhaat palat löytyvät ajoittain järjestettävitä klubeista. Seuraavana taitaa olla Phoenix teatteriklubilla 11.2 Suosittelisin näitä, kannattaa varmasti tutustua.

ihan vaan oma mielipide

• overlimit_81
        minä "vään" kirjoitti:

Niinpä... kyllä Kimmelin alakerta on paras...ja toisekseen jos tahtoo välillä muuta niinku sen kun hilippasee yläkertaan... giglinissä en oo vielä kyllä ees käyny mut kuullu oon paljonkin... piti olla nuorten paikka mut yksikin tuttava käy siellä "tanssimassa" pöydillä ja on jo kohta 40! ja tipahtelee siellä pöydiltä kuulema muitakin :)

kyllähän pääosa gigglingin asiakkaista kuitenkin on näitä 22-30 vuotiaita, vaikka toki siellä aina näkee 40-50 vuotiaitakin...ja jos tykkää suomipopista/ rokista, muihin baareihin menemistä ei kannata edes harkita!!

• temposta
        mr.musac kirjoitti:

Onhan asian laita toisaalta noinkin. Ja omalta kannaltani taas näin: Moritz ei ole enää veroisensa, musalinja on vanhentunut eikä oikeasti tanssittavaa musaa tule ollenkaan (house,trance,r n´b,hiphop,jne...) Itse herra DJ kertoi kyseisen kaman soittamisen olevan ankarasti kiellettyä. Ilta tuli lähinnä 70-80 lukua.

Bepopista voi sanoo sen verran että onhan se luola... jossa tulee Scooteria ja TÄYSILLÄ! Välillä tulee myös vähän kiksua ja muutakin hyvää matskua jolloin myös tanssilattialle saattaa mahtua... Kansan baari ja musiikki sen mukaista.

Kikkeli taasen on tasaista NRJ puuroa, hittiä hitin perään. Visuaalisesti ihan makee kokemus. Linjaltaan menee kuin muutkin kikkelit. Ainahan voi tietysti käydä kaatuilemassa pöydiltä rockin raikaessa. Ihan kiva perus tanssaamiseen.

Tempo viimeisenä mutta ei vähäisempänä. Noin 18,5 vuotiaille suunnattu puhdasta tanssimusiikkia soittava yöravintola (taas NRJ listahitit) Tulee pääasiassa ihan hyvää musaa, välillä DJ:t jopa yllättää hyvillä kipaleilla. Suosittelen Tempossa järjestettäviä illumination bileitä jos haluaa kuulla oikeitakin levynpyörittäjiä. On nykyään harvinaista tässä kaupungissa...

Parhaat palat löytyvät ajoittain järjestettävitä klubeista. Seuraavana taitaa olla Phoenix teatteriklubilla 11.2 Suosittelisin näitä, kannattaa varmasti tutustua.

ihan vaan oma mielipide

Niin Tempo on varmaan suunnattu 18.5 vuotiaille, mut kyllä se todellinen keski-ikä on alle 18...

• Kaljamahaneiti
        PirunNyrkki kirjoitti:

Fever on paras. mutta ei sitä kannata kertoa kaikille teinitytskyille ja pissiksille, kun eihän sinne nytkään tahdo mahtua viikonloppuisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      637
      2502
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1080
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      330
      1063
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      65
      1002
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      925
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228