Caprice 1991

82capriceonhyvä

Moe. pyöree caprice alkanut kiinnostaa todella.
Omistan 82vuoden stw capricen 305 350. Käsittääksi runko/alusta suht samaa kamaa tässä uudemmassakin?
onko 1991 tai uudempi sama 305 kone vai oldmobilen 307?
Mitä tyyppivikoja uudemmasa yleensä on? Ruoste varmaan jo vaivaa useita mut onko jotain sellaista mitä ei oikein korjattua saa tai sitten korjaaminen maksaa? Abs jarrujen yksikkö kuulemma kallis osa ainakin....

Mitä mieltä kys autota noin yleensä?
Niin ja mallihan muuttui 95 vai 94 hieman onko parannuksia tai huononnuksia siinä kohtaa? Digi mittari tuli ainakin onko muuta eroa?

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva_Auto
    • m31elämäänkyllästynyt

Hyvä käyttöauto. Mulla oli 10 vuotta. vm.91 sedan.
      Ei ole kalliitavikoja. Abs boksi ei maksa ebayssa kuin 20-30$ mullakin on pari joutilasta kirja hyllyssä, 20 € kappale jos joku tarvii. Eikä ne abs:sän pumputkaan sen kalliimpia ole.

• ostauudempi

Mikä tuollaisessa lullassa kiinnostaa? Vanha muinaisjäänne ja vielä loppuunajettukin.

• V8_murina

Teille tyttöilijöille on ne muovikinnerit. Älä tule uikuttamaan Miesten palstalle.

• van89

Yhdellä tutulla on tuollanen caprice ja sillä on ajettu todistetusti likemmäs 450tkm ja toimii hyvin vieläkin. Osat halpoja jos joutuu jotain laittaan.
      Mutta kai noistakin puolet alkaa oleen liikenteessä viimesiä vuosia koska on vaan pelkkä käyttöauto.
      Mulla on diesel vani käyttöautona mut jos tuollasen capricen sais dieselinä niin sit sellanen. vaan kun ei saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1244
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60