Koneessa on dna:n Nettiturva ja löytyi seuraavaa:
C:\WINDOWS\system32\csrsess.exe Virustartunta: Trojan-Proxy.Win32.Agent.dv
C:\WINDOWS\system32\ifconfig.exe Virustartunta: Trojan-Clicker.Win32.Agent.bl
C:\WINDOWS\system32\mscdex32.exe Virustartunta: Trojan-Proxy.Win32.Agent.dr
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\HOSTS.0 Virustartunta: Trojan.Win32.Qhost.ac
Miten näistä pääsee eroon? Koko ajan näkyy F-Securen Anti-Virus ilmoitus näistä.Vaikka on toiminto: Tiedosto on poistettu.
Virukset ei lähde
10
1572
Vastaukset
- joopajoo
järjestelmän palautus eli system restore tulee ottaa pois päältä. eli Oma tietokone>(oikealla hiirennapilla)Ominaisuudet>välilehti: Järjestelmän palauttaminen ja ruksi kohtaan poista kaikilta asemilta. sitten virusskannaus ja boottaus...
- joopajoo
niin tietysti virusten skannaus ja poisto / karanteeni ja sitten boottaus. kun järjestelmä on puhdistettu niin restoren voi laittaa takaisin päälle jos sitä haluaa käyttää...
- Trö
vaikka otin järjestelmän palautuksen pois päältä. Miksi virusta ei näy siinä kansiossa, missä sen muka pitäis olla, että ne vois poistaa sieltä suoraan?
Spypot, Ad-aware, EasyCleaner, SpypotBlaster on.
- xyz
Virusturvaohjelmat on hampaattomia.Niiden jäljiltä täytyy usein käsin viimeistellä,poistaa fileitä,rekisteriä puukottaa ja ajella erityisiä poistotyökaluja jne.jne.
Norttoni ja Ähvä-Secure useimmiten sanoo,että:"Voi voi,nyt näyttäis siltä että koneelles on tullut viirus,mutta enpä tässä nyt mitään sille pysty tekemään,niin että koita pärjäillä ja terve vaan" > käynnistä
> ohjauspaneeli
> Java plug-in
> Cache
> Clear
näin lähti minulta- Trö
kun menen käymään uudelleen kaverin luona. Kiitos vaan vastauksesta.
- Onnistuja
System Restore pois,vikasietotilassa ajat asennksen
jälkeen tämän:Stinger pystyy tunnistamaan ja poistamaan 39 yleisintä virusta koneeltasi. Lataa ja aja Stinger.
1. Klikkaa: http://download.nai.com/products/mcafee-avert/stinger.exe
2. Tallenna työpöydälle
3. Käynnistä Stinger
4. Preferences -> ruksaa Boot sectors -> OK
5. Paina Scan now
6. Jos löytyy viruksia, niin poista ne Remove napilla.- Trö
mutta miksi edelleen tulee näyttöön virheilmoitus;
Vahingollinen koodi on löytynyt tiedostosta c:]windows\system32\drivers\etc\host.
Virustartunta: Trojan.Win32.Qhost.ac
Toiminto: Tiedosto on poistettu
Miten tästä ilmoituksesta pääsee eroon? - Onnistuja
Trö kirjoitti:
mutta miksi edelleen tulee näyttöön virheilmoitus;
Vahingollinen koodi on löytynyt tiedostosta c:]windows\system32\drivers\etc\host.
Virustartunta: Trojan.Win32.Qhost.ac
Toiminto: Tiedosto on poistettu
Miten tästä ilmoituksesta pääsee eroon?Poista resussinhallinnasta ne kansiot ja puutta
kone,ei pitäis näkyä sen jälkeen! - Trö
Onnistuja kirjoitti:
Poista resussinhallinnasta ne kansiot ja puutta
kone,ei pitäis näkyä sen jälkeen!ole jokin systeemi -kansio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450