Minulla on tällä hetkellä epäkunnossa oleva tietokone joka toimii käynnistyessä 1 kertaa 100'sta.
Rukoilin että Jumala, Saatana tai mikä tahansa saa minun "sieluni" jos käynnistää koneeni tänään, edelleen ei toimi.
Eli Jumala tai Saatana eivät halua helppoja sieluja, vai missä vika?:)
Yritin antaa sieluni
21
228
Vastaukset
- Jeesus.on.tie
Leikit vaarallisilla asioilla. Saatana on muutenkin sokaissut silmäsi hengellisiltä totuuksilta. Älä ihmeessä leiki näillä asioilla, koska Jumala ja saatana ovat totta. Voit löytää itsesi mielisairaalasta. Jeesus auttaa kuitenkin aina kun käännyt hänen puoleensa. Saatana ei kestä Jeesuksen nimeä ja verta.
- errttr
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Jeesus auttaa aina? Miksei se sitten käynnistä sitä tietokonetta?
jeesus auttaa ihmisiä ei koneita.
- Jeesus.on.tie
Jeesus auttaa aina? Miksei se sitten käynnistä sitä tietokonetta?
MIssä on sanottu, että Jeesus auttaa aina? Sen sijaan on sanottu, että Jumala ei salli itseänsä pilkattavan.
- Jeesus.on.tie
errttr kirjoitti:
jeesus auttaa ihmisiä ei koneita.
Jeesus kehottaa syntistä parannukseen ja nöyrtymään hänen edessään. Tulee olla aralla tunnolla Jumalan Sanan edessä ja ymmärtää, että hän on Pyhä Jumala, jolle teemme kerran tiliä näistäkin sanoista. Nöyrtyvää hän armahtaa, eikä hylkää aralla tunnolla olevaa. Mutta Jumala on aina ylpeitä vastaan.
Jeesus.on.tie kirjoitti:
MIssä on sanottu, että Jeesus auttaa aina? Sen sijaan on sanottu, että Jumala ei salli itseänsä pilkattavan.
Juurihan äsken sanoit että jeesus auttaa aina.
- Jeesus.on.tie
Juurihan äsken sanoit että jeesus auttaa aina.
Niin sanoinkin, mutten tarkoittanut. Tarkoitan sitä, että hän auttaa aina, kun totuudessa kääntyy hänen puoleensa ja pyytää sitä, mikä on hänelle otollista. Sinun pitäisi olla hänen palvelijansa, eikä hänen sinun palvelijasi, joka toteuttaa toiveesi. Monesti vieläpä pyydämme jotain sellaista, mikä olisi haitaksi meille. Siksi tulee rukoilla aina, että "tapahtukoon sinun tahtosi".
Jeesus sanoikin opetuslapsilleen: "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen". Eli kaikella on ehdot. Tulee pysyä hänen sanassaan, niin hän vastaa. Raamatusta löytyy varmaankin Jumalan jokaisen lupauksen kohdalla ehdot, kuten huomaat esim. Psalmista 50, jos luet tarkkaan:
15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
16. Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
17. Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!
18. Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa.
19. Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta.
20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
22. Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalan unhotatte, etten minä raatelisi, eikä olisi pelastajaa.
23. Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden." "Älä ihmeessä leiki näillä asioilla, koska Jumala ja saatana ovat totta. Voit löytää itsesi mielisairaalasta."
Helpollahan sinne päätyy, jos tuollaisia totena pitää.Jeesus.on.tie kirjoitti:
Niin sanoinkin, mutten tarkoittanut. Tarkoitan sitä, että hän auttaa aina, kun totuudessa kääntyy hänen puoleensa ja pyytää sitä, mikä on hänelle otollista. Sinun pitäisi olla hänen palvelijansa, eikä hänen sinun palvelijasi, joka toteuttaa toiveesi. Monesti vieläpä pyydämme jotain sellaista, mikä olisi haitaksi meille. Siksi tulee rukoilla aina, että "tapahtukoon sinun tahtosi".
Jeesus sanoikin opetuslapsilleen: "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen". Eli kaikella on ehdot. Tulee pysyä hänen sanassaan, niin hän vastaa. Raamatusta löytyy varmaankin Jumalan jokaisen lupauksen kohdalla ehdot, kuten huomaat esim. Psalmista 50, jos luet tarkkaan:
15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
16. Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
17. Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!
18. Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa.
19. Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta.
20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
22. Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalan unhotatte, etten minä raatelisi, eikä olisi pelastajaa.
23. Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."Jos jumala ei kerran toteuta rukouksiamme mitä järkeä on rukoilussa? Miksi rukoilisimme jos tietäisimme että jumala ei toteuta toiveitamme?
Tässä lienee myös syytä muistuttaa Jahven julmasta tappotilastosta:
https://www.youtube.com/watch?v=TSKPkpTF1ns
Joten jos välttämättä pitää rukoilla jotakuta, niin Saatana on varmasti turvallisempi vaihtoehto. Saatanahan tappoi Raamatussakin vain muutamia, ja silloinkin vain työnsä puitteissa silloisen työnantajansa Jahven ohjeistusten mukaisesti.Jeesus.on.tie kirjoitti:
"Sen sijaan on sanottu, että Jumala ei salli itseänsä pilkattavan."
Olematon ei pilkasta pillastu. Sen sijaan olemattoman palvojillla on palkokasvin osia neesussa heti jos heidän palvomaansa narsistista despoottia erehtyy joku kritisoimaan narsistiseksi despootiksi, joka tarinan mukaan loi ihmisen palvomaan itseään.
- olhkjhkjhkjh
Vika on siinä, ettei Jumalan tai Saaatanan peruskoulutuskaudella tunnettu elektroniikkaa tai ohjelmointia. Alkuaineet olivat: vesi, tuli, maa ja ilma. Ei sillä tietotasolla tietsikoita korjata.
Vika on todennäköisesti virtalähteessä, tai virtanapissa.
- SieluEikelpiu
Kyse on virtalahteessa. Mutta minun sieluni ei kelvannut kenellekkään?
- tieteenharrastaja
"Miks haaskata rahaa sellaiseen, mikä muutenkin mulle jää." (sanoo paholainen eräässä runossa)
- osta.sielu
Uusia sieluja saa verkkokaupasta. http://www.sellonpyora.fi/tuote/554
- setoimiisittekin
Katso ohjemaa alla olevasta linkistä, 16 minuutin kohdalta eteenpäin.
http://www.tv7.fi/vod/player/25525/TV-seiskasta puheen ollen... TV7-väki lähetti minulle roskalehtensä. Tuntien porukkansa huonot tavat oli kyseisen läpyskän, TV7 Uutiset nimeltään, kanteen laitettu alanurjkkaan: "Lehdenjakaja! Ethän jaa tätä lehteä postilaatikoihin, joissa kielletään ilmaisjakelut." Minun postilaatikossani on roskapostikielto, mutta oli laitettu sinne silti. Pääuuutinen oli vale siitä, miten rukous muka paransi Rosan selkäsäryt.
Semmoisia ne jeesusterroristit ovat. Häiriköivät omia ohjeitaankin vastaqan.
- Teeseiska
Rukoilun toimivuudestahan on tehty varsin laaja-alainen käytännön koe. Toisen maailman sodan aikana miljoonat juutalaiset tapettiin keskitysleireillä . Heillähän oli "oikea" Jumala mitä rukoilivat. Päivästä toiseen , viikko viikon perään, kuukausia ja vuosia miljoonat rukoilivat että heitä ei tapettaisi. Silti tapettiin.
Rukoilu ei tehonnut. Ei tullut ruttoa Saksan armeijalle, ei maanjäristystä, ei satanut sammakoita eikä heinäsirkat syöneet satoa. Liittoutuneiden sotakoneisto sitävastoin tehosi.- vanhastaantiedetty
juutalaisten kärsimykset oli kirjoitettu jo kauan sitten tuleviksi, valitettavasti ja syynkin tiedämme. Sieltä asiat löytyvät kirjasta.
Monet juutalaiset ihmeiden kautta silti selvisivät varmasta kuolemasta. Jokaisella on siihen ollut oma polkunsa jota emme pysty selittämään. Ne ovat Jumalan tekoja. vanhastaantiedetty kirjoitti:
juutalaisten kärsimykset oli kirjoitettu jo kauan sitten tuleviksi, valitettavasti ja syynkin tiedämme. Sieltä asiat löytyvät kirjasta.
Monet juutalaiset ihmeiden kautta silti selvisivät varmasta kuolemasta. Jokaisella on siihen ollut oma polkunsa jota emme pysty selittämään. Ne ovat Jumalan tekoja.Jännä miten näiden hihhulien sairas ajattelutapa ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä, vaikka näitä on lukenut kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154