Kertokaa mist löytäisin hyvä kampaajan,kun muutin Helsinkiin ja nyt parit yritykset eivät ole tuottaneet toivomaani tulosta,niin mistä löytyisi.
Ehdotuksia :pitkät hiukset on ja polkkaa suunnittelen.Ja jolla olisi hyvät väriaineet punertaviin hiuksiin,EI shokkivärejä.
Hyvä kampaamo Helsingissä?Kallio-Hakaniemi-Kamppi
tukkahyvin
2
1766
Vastaukset
Suosittelen että ajat ittes kaljuksi.
- Minniska
Olga salon 4seasonsista ullanlinnassa, puhuu kylläkin englantia mutta osaa tehdä vaikka kuvaa näyttämällä :) keittää kahvitkin ja on tosi mukava ja osaa asiansa ja osaa värjätä just niinkun haluat -> facebook.com/olioliyaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440