Olisi mukava linkittää tähän saatteeksi joku kuva, mutta se olisi syy "jollekin" ilmiantaa ketju, mikä johtaisi nopeasti ketjun poistamiseen. Onneksi jokainen omistaa mielikuvituksen, joka on immuuni rajoituksille ja vahtimiselle.
:).
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
5
219
Vastaukset
- Sivusta.seurannutN
Mukavaa alkavaa viikkoa Onni!
Olet harvinaisen aito tällä palstalla:) - kuviarivienvälissä
Toivotat mukavaa viikkoa nykyään kaikille...keitä kaikki kattaa? Ihmisiä, miehiä sekä naisia, eläimiä, kasveja...:)))
- RiippuuKyvyistä
Ymmärtäisin, että lukutaitoa voisi pitää piiriin sulkevana tekijänä.
Noin muuten meillä Suomessa viikko alkaa maanantaista. Mutta mikäs siinä, vaikka sunnuntaina alkaakin jo elää tulevassa viikossa. - luetunymmärtäminen
RiippuuKyvyistä kirjoitti:
Ymmärtäisin, että lukutaitoa voisi pitää piiriin sulkevana tekijänä.
Noin muuten meillä Suomessa viikko alkaa maanantaista. Mutta mikäs siinä, vaikka sunnuntaina alkaakin jo elää tulevassa viikossa.sana "alkavaa" on hyvä ymmärtää
- Omituisetpoistot
Ei ne ilmiannot ihan noin mene. Mun viestejä on poisteltu vaika niissä ei ole ollut mitään pahaa tai sääntöjen vastaista ja kun olen testannut poistetaanko niitä mitä olen itse ilmiantanut niin yleensä niitä ei ole poistettu vaikka niistä taas on löytynyt sääntöjen vastaista sisältöä.
En ole ilmiantanut tämän aloittajan viestejä testatakseni.
Poistajamode lukee tätä palstaa ja käyttää valtaansa väärin, tai sitten on väärin ohjelmoitu poistobotti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450