Ajattelin laittaa työhakemuksen kun yritys hakee työntekijää.
Menin katsomaan kuitenkin firman sivuja ensin.
Asiakkaille luvataan kaikenlaista,niinhän kaikki lupaavat toki.
Mutta!
Tarjoamme mm. Kuntosalien siivousta ja henkilökuntamme työsuhde-edun johdosta jokainen työntekijämme on kuntosaliharrastaja, joten kuntosalit ovat jo entuudestaan tuttuja ja kotoisia paikkoja työntekijöillemme.
Eli yrityksen kaikki työntekijät harrastavat kuntoilua.
Lisäksi nuorekkaita,nuoria
Päätin jättää hakematta. Olen kuitenkin jo lähes 40 vuotias.
Kuntoilukin jää lähinnä ulkoiluun :)
Tämä kaikki työntekijät ovat kuntosaliharrastajia,on vähän hämmentävä?
Kopsattu yrityksen mainos sivuilta tämä.
Hups CLEAN4 U Hämmästys
5
209
Vastaukset
- nykyaikasportonfit
Meillä on sama juttu. Mitään laiskoja ja lihavia ei palkata.
- Hahha2
Noh tämähän olisi mainittava työpaikka ilmoituksessa :)
Vaatimukset Urheilullinen sport,nuori/Nuorekas.
Kuntosali harrastus ei kyllä liity kyseiseen työhön,työtaitoon!
Harrastaa voi vaikka mitä,mutta se ei tarkoita samaa kuin ammattitaito!
Mitäs sitten jos se duunari harrastaa kuntosalia,urheilua. Lopettaa vaikka ajanpuutteessa treenaamiset,Kun on kaikki illat töissä.Hän ei siis ole firman luvattu kuntosali harrastaja enään.Työsuhdekko tulisi lopettaa?
Itse nimittäin olen ahkera salilla kävijä,ikääkin löytyy. Mutta nyt en ole päässyt lähes puoleen vuoteen,koska työaika venyy lähes yöhön.- Kaikkihanovat
Poliisien mielestähän kaikki salilla kävijät ovat automaattisesti huumeita nappaavia.
Saavathan poliisitkin itselleen lisää työvuoroja kun saavat jahdata piliisiautolla seuraavat 500 metriä kuvitellun narkin menemistä salille. Ei joudu poliisitkaan kortistoon.
- hammastunutmyos
Hämmästystä herättää että yritys ei kuulu työnantajarekisteriin??? Siis yrittäjä itse harrastaa kuntosalilla käymistä niitä siivootessa. :D
- 49v
Oho eikö kuulu?
No jään todella mielenkiinnolla kuulemaan onko jollain kokemusta firmasta?
Ja onko työntekijät nuoria kuntosalin harrastajia?
Hym: Ehkä heitä palkataan jostain esim:Omniasta,ja hehkutetaan upeilla vip salijäsenyyksillä.Vain siivoat paikan,ja saat mahtavan jäsenyyden loistosalille.
Voi elämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667