Nyt kelpaisi peppupano. Surisevalla pimpsaa, kunnon kalulla peppaan ja sormella klitoris hierontaa... aijaijai
Aamupuuhaa
12
733
Vastaukset
- harmiki
no todellakin kelpais ;)
- Buuaahaa
Siis löylykauha perseeseen kelpaa muista pieraista kiitokseksi
- Paha_Fetissi
Nyt se selvis. Tällä löylykauhamiehellä on löylykauhafetissi. hän on niin ihastunut löylykauhaan takapuolessaan, että tarjoa sitä muillekin.
- ccfrty
Siellä huutelee kaappihomo runkkari
- Miksietpelkää
Saanko mä kysyy sulta ns. "löylykauha-mies" että: pelkäätkö sinä millään tavalla että joku voi vielä selvittää kuka sä oot ja missä asut ja todennäisesti siinä voi käydä huonosti. Mites sitten suu pannaan, jos tulee joukko vihamiehiä ulko-ovelle Etkö ollenkaan pelkää sitä? Vastaa ihan rehellisesti ja asiallisesti kiitos
- siinähänhuutelee
Tuskinpa on yhestä tyypistä kyse mitä noilla muillakin sivuilla on käynyt niin sielläkin tämä/nämä jauhaa tuota samaa helpommalla pääsee kun ei reagoi millään tavalla sen hörhön pulinoihin monta vuotta tuota tehny
- huutelijamestari
antaa löylykauhamiehen huudella ei minua ainakaan kiinnosta. Sillä reppanalla ei vaan ole muuta elämää kuin suomi24 peppuseksipalsta. Eihän nyt kukaan täysjärkinen normaalissa elämässä mukana oleva kyttää palstaa ja kommentoi välittömästi että löylykauha perseeseen.
Missä päin asut?
- ääähähäää
Siellä missä työnnetään löylykauha perseeseen
Asustatko pirkanmaalla tulisin auttaan mielellään
- Buuaahaa
Asun löylykauhassa joka on perseessä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164