Oletko sinä sattuman tuotos?

wereijwjierwierw

ajatteletko näin itsestäsi?

14

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Teisti

En ole sattuman tuotos, kaikki ihmiset ovat evoluution "tuotoksia". Evoluutiossa ei ole kyse sattumasta. Luonnonvalinta ohjaa evoluutiota, ei sattuma.

• Voi harmi. A.Teisti meni ja paljasti kreationistien olkiukon heti alkuunsa.

Mutta kiitos aloittajalle. Vahvistat sitä tosiasiaa, että kreationistit ovat sisäistäneet evoluutiosta lähinnä harhaoppeja. Koska Jeesus, ja koska kaatumaseurojen levittämä harhaoppinen ja valheellinen propaganda evoluutiosta.

Missähän aloittaja oli silloin kun muut oppivat ymmärtämään mitä evoluutio tarkoittaa?

• Jos pitäisi etukäteen arvata ihmisten keskisessä luonnollisessa siitostapahtumassa se siittiö joka kymmenistä tai sadoista miljoonista onnistuu hedelmöittämään munasolun niin veikkaanpa että harva siinä onnistuu.

• Selvemmin sanottuna, että jos pariskunta päättää saada aikaan vauvan luonnonmenetelmällä, niin vähissäpä vanhemmilla ovat keinot vaikuttaa mitä geenejä käytettävissä olevasta geenipoolista tuleva vauva saa.

• IlkimyksenTeologitäti

Sikäli olen, että on ollut hyvin todennäköisesti pelkkä sattuma, että vanhempani tapasivat toisensa ja kiintyivät toisiinsa niin että halusivat lapsia.

• vasta.kalma.korjaa

Minustakin jotkut vahingot ovat korjaamattomia.

• sitä.odotellessa
        vasta.kalma.korjaa kirjoitti:

Minustakin jotkut vahingot ovat korjaamattomia.

Niin sen sinä opit kun käsitit mikä moka olet, mutta sinua täytyy vain sietää.

• 825

Mitä tarkoittaa termi "sattuma". Jos esim. salama lyö johonkin niin löikö se siihen "sattumalta" vai ei. Jos ei "sattumalta" niin miksi sitten.

• Epäjumalienkieltäjä

Ei, vaan koen olevani useiden onnekkaiden sattumien tulosta.

• sattumansatoa

Ennen ei lapsia suunniteltu, niitä vain tuli rakkauselämän sivutuotteena, haluttiin sitä tai ei. Tämmöinen suunnittelematon minäkin aivan varmasti olen.

Jälkeen päin voi tietysti viisastella, että takana oli Jumalan suunnitelma.

Ihminen sinänsä on tietysti kehityksen tulosta. Jonkun mielestä kehityksen takana on Jumala. Olkoon vain! Mulle ihan sama!

• Olen kuullut väitettävän, että koska olen saluki, vanhempani olisivat olleet ihmisen parittamia. Kaikkea ei tarvitse uskoa.

Toisaalta voi pohtia ohjaako mikään jumala tai Jumala ihmisten parinmuodostusta lisääntymistä. Kaiken maailman uutisista päätellen asialla tuntuu useammin olevan saatana, mutta ehkä on silti järkevämpää olettaa ihmisten etsivän aika lailla itsensä kaltaisia parikkeja.

• TolkkuPolkku

Kyllä. Äiti tuli luokkaretkelle monen sadan kilsan päästä. Synnyin 9 kuukauden päästä. En todellaan ole älykkään suunnittelun tulos

• Siinä mielessä miten arkikielessä käsitetään sattuma olen usean hyvin epätodennäköisen sattuman tulos. Esim että vanhempien vaakatanssi saa aikaiseksi juuri tämän uniikin yhdistelmän geeneistä, mihin muutkin ovat viitanneet.

Avauksen todellinen tarkoitus oli tietenkin levittää kretuvalheita evoluutiosta, joten todettakoon että luonnonvalinta ei ole satunnainen prosessi.

• kleekirjain

Kreatinonistit eivät sattuman tuloksia.
      Jeesus on ohjannut parit toisilleen, ohjannut penikswt vaginaan ja valinnut omin käsin sopivat siittiöt ja munasolut. Jeesus on valinnut hedelmöitymishetkenkin.
      Kaikki ihmiset ovat juuri sellaisia kuin Jeesus haluaa.
      Ihmiset ovat kaikki samanlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe