Etsinyt pitkään 50-80v,masteria joka nauttii nuoremman (35) kokemattoman kaverin alistamisesta.kiihotut kun inahdan läpsiessäsi peppuani.nännejäni et tietenkään jätä rauhaan.nautit myös peppuni kurittamisesta.itse et välttämättä halua naida minua.mutta haluat sitoa käteni.ehkä teipata suuni.ja luvata kokematon peppuni jonkun treffi ilmoituksen kautta löytämäsi miehen käyttöön.kiihotut kun makaan sängyllä tämän miehen alla inisten.koska rajut työnnöt tekevat kipeää,ja hyvää samalla.tai ehkä miehiä onkin 2-4.haluat saada pienen peppuni tottumaan kovaan käsittelyyn.siksi annat miehille naida kahdella kullilla peppuani.tiedät sen olevan liikaa.mutta hyvä huora kestää sen kyllä.huolehdit myös turvallisuudestani.koska eihän narttuun saa tulla tauteja.pidät huolen,että minua raiskaavilla miehillä on kumit aisassa.liukastetta lisäät peppuuni välillä.samalla sormilla koittaen kuinka reikäni on käytössä venynyt.ehkä ostat kaupasta suurimman kurkun jonka löydät.ja ajattelet,että tällä se pieni reikä tänään avataan.
miesten poistuttua teet kaiken mitä olet tämän edellisen session aikana sunnitellut.
olen väsynyt ja puhki nussittu,mutta se saa sinut kiimaan
mitä haluaisit tehdä minulle?
Yhteydenotot.
Maalaispeba@luukku.com
haluan antautua käyttöön.
Tuleva.Lutkasi
5
1904
Vastaukset
- mastertop
Kiihottaa
- sluttish
kiimaista
- Anonyymi
Olen Alkuperäinen kirjoittaja. Edelleenkin tämä fantasia saa kiiman nousemaan. Vieläkin toteuttamatta.
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki
- Anonyymi
Taas palasin lukemaan tämän joka edelleen toteuttamatta missään muodossa T AP kirjoittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499