Minusta on ollut hienoa nähdä, että Kouvolan kaupungin alueella ja eri kaupungin osissa kuten Kuusankoski, Voikkaa, Anjalankoski jne. vankilasta vapautuneet tyypit suurin osa ovat katkaisseet rikoskierteensä.
Tosi moni on töissä ja se hyvä etenkin nykypäivänä ja kaikenlisäksi kuntosali maistuu, kun salikärpänen puraissut vankilassa niitäkin, ketkä eivät siviilissä treenanneet.
Tosi hienoa ja tsemppiä kaikille!!! Sen kaikki vangit ovat itse saavuttaneet. Suomen vankeinhoito ei sitä ole aikaan saanut ainakaan. Pelkkää kopittamista.
Linnankundit
40
2325
Vastaukset
- trololollol
Ei ole olemassa enää paikkakuntaa tai edes kaupunginosaa kun Anjalankoski. On kyllä mylsää, inksaa jne.
- tietojataito
Tuo on täysin totta. Esimerkiksi ainakin entisen Anjalankosken, onko se nyt nykyään sitten Myllykoski, alueen vankilassa istuneet taitavat olla töissä jokainen.
Ei varmastikaan kukaan ole syyllistynyt uusiin rikoksiin, puhumattakaan että olisi joutuneet vankilaan uudelleen.
Kyllä täällä ydin Kouvolassa taas jotkut ovat syyllistyneet pikkurötöksiin, mutta ei sentään sellaisiin, mistä ehdotonta tulisi.- Dont.feed.troll
Anjalankoskeen kuuluivat myllykoski, anjala, ummeljoki, sippola, kaipiainen jne jne. Et ole siis edes paikkakunnalta. Taidat spämmätä joka paikkakunnan sivuille mielikuvitusjuttuja?
- linnatattoo
Kyllä olen alueelta. Kunhan heitin. Itse et ole. Inkeroinenkin kuului ja edesmennyt hotelli kantri. Ceweri niminen baari sentä inksaa kuuluu. Ummeljoella ei ole baarii. Kyläpirtti, ent. Ummeli ja sitä ent. "Harakkabaari" oli ja myllykodkella maijas pub voimissaa kuten myös vanha viiala ja kenraali, ent. Punainen mylly ja sitä ent. Kymenkoski ei oo voimissa.
Koriallakaan ravintola Koria "mummon kammari" ei toimi, mut kujis ( Kujakolli) kylläkin. Kouvolan aseman monttu muuttun typeräks peliluolaks. Kuusaan 3 Dragons kyl kiva idyllinen rauhallinen mesta oli, harmi vaan hiljaisen ja rauhallisen Jannen kohtalosta siellä, kun Miksa ampu ja koko liikekeskus poltettiin.
Mtäs vielä. No lasihelmi muuttan paikkaa, mut hyvä mesta. Alaikäsenä tuli kaljoteltuu siellä 90 luvun puolivälis. Vanha rubiini ylhääl oli ok ja vastapäätä San Remo.
Kyllä isot lihaksikkaat ja tatuoidut linnankundit tietää kaiken. - justjooooo
Anjalankoski ja Sippola ovat olleet kaupunki. Myllykoski ei. Anjalankosken kaupunki hävisi kun se liitettiin Kouvolaan.
- Anonyymi
linnatattoo kirjoitti:
Kyllä olen alueelta. Kunhan heitin. Itse et ole. Inkeroinenkin kuului ja edesmennyt hotelli kantri. Ceweri niminen baari sentä inksaa kuuluu. Ummeljoella ei ole baarii. Kyläpirtti, ent. Ummeli ja sitä ent. "Harakkabaari" oli ja myllykodkella maijas pub voimissaa kuten myös vanha viiala ja kenraali, ent. Punainen mylly ja sitä ent. Kymenkoski ei oo voimissa.
Koriallakaan ravintola Koria "mummon kammari" ei toimi, mut kujis ( Kujakolli) kylläkin. Kouvolan aseman monttu muuttun typeräks peliluolaks. Kuusaan 3 Dragons kyl kiva idyllinen rauhallinen mesta oli, harmi vaan hiljaisen ja rauhallisen Jannen kohtalosta siellä, kun Miksa ampu ja koko liikekeskus poltettiin.
Mtäs vielä. No lasihelmi muuttan paikkaa, mut hyvä mesta. Alaikäsenä tuli kaljoteltuu siellä 90 luvun puolivälis. Vanha rubiini ylhääl oli ok ja vastapäätä San Remo.
Kyllä isot lihaksikkaat ja tatuoidut linnankundit tietää kaiken.Ilmeisesti olet tykännyt nostella saippuapalaa lattialta oikein urakalla. Vit.u mikä säälittävä reppana olet!
- tutkiskeleepi
Mutta pointti kai aloittajalla ollut se, että vankilasta vapautuneilla näköjään menee Kouvolan seudulla hyvin, mukaanlukien entisen Anjalankosken kaupungin taajamat.
Mitä itsekin olen kuullut, niin eipä ne juuri ole rikoksen uusijoita. Joten todettakoon, että oppivaista porukkaa ainakin Mylsällä. Uskon myös että koko Kouvolassa. Rauhallista ompi raitilla.- Hohhoijaakkaa
Miksi keskustelet itsesi kanssa? Mikä pointti tällä sun propagandalla? Ei mylsällä ole kun vanhoja juoppoja jotka ajelee autolla kännissä. Ja kyllä uusivat rikoksiaan kuolemaan asti.
- kekevitzet
Hohhoijaakkaa kirjoitti:
Miksi keskustelet itsesi kanssa? Mikä pointti tällä sun propagandalla? Ei mylsällä ole kun vanhoja juoppoja jotka ajelee autolla kännissä. Ja kyllä uusivat rikoksiaan kuolemaan asti.
Miksi sinä keskustelet itsesi kanssa. Oletko samanlainen juntti kuin se, kuka kuvasi risumiestä ja teki itsestään pellen?
Toivottavasti et, koska olisit kaikkien pilkan kohteena ja lähdöt tulisi kylältä.
Itse näytät itsesi kanssa keskustelevan kaiken ajan minkä itsetyydytykseltäsi ehdit. - Unohdetu.oksa
kekevitzet kirjoitti:
Miksi sinä keskustelet itsesi kanssa. Oletko samanlainen juntti kuin se, kuka kuvasi risumiestä ja teki itsestään pellen?
Toivottavasti et, koska olisit kaikkien pilkan kohteena ja lähdöt tulisi kylältä.
Itse näytät itsesi kanssa keskustelevan kaiken ajan minkä itsetyydytykseltäsi ehdit.Hei vaa! Minä ole se risu, mikse kukaan huomaa minu? Junnti!!!
- barcelonan.rannoilta
kekevitzet kirjoitti:
Itse näytät itsesi kanssa keskustelevan kaiken ajan minkä itsetyydytykseltäsi ehdit.Kuka täysjärkinen haluais Kouvolassa asua? Ruma kun persreikä ja ihmiset vajakkeja. Elämä lyhyt ja voit asua melkein missä halua ja oot Kouvoloisissa :D
- puuvillapellolle
Mene sä runkkari runkkaamaan risuvideoo kun sitä niin arvostat ja olet kuvaajan kuka teki itsensä naurunalaiseksi, runkkukaveri.
Säälittävä mannejen juoksupoika ja työtön orja.
- varmanaon
Hahhah!!! Kyllä varmana löytyy kouvostoliitosta tyyppejä jotka ovat vankilakierteessä. Ainakin narkkareista monet.
- pää.maassa
Ne narkkaritei ainakaan ole lihaksikkaita. Narkkarit voi olla syömättä moneen viikkon ja syömättä tai nukkumatta et kasva.
tAITAA JOKU pää polvissa ryhtinen narkkari täällä vinkkailla pääsevänsä vankilaa et kattokaa oon kova jätkä. Ainoa vaan et sä näytät nössöltä, olet nössö, eikä vankilassa miesten nussimaksi tuleminen tee susta enempää miestä. - varmanaon
Vittu sä olet urpo. Et osaa lukea. Tipuitko jo kelkasta ala-asteella? Olenko väittänyt ja kehunut vankeja, kuten ketjun aloittaja???
Juurihan kommentoin päinvastaista, että kouvolasta nimenomaan löytyy vankilakierteessä olevia ja narkarit juuri niitä, tai ainakin monet.
En todellakaan väitä että narkkarit muka lihaksikkaita. Sä taidat olla työtön pelle, jolla ei ole elämää. Juuri samanlainen kylän pelle kuin risuvideon kuvaaja ja ketjun aloittaja. - hanki.ite.elämä
Mitä mä oon sua seurannu niin päivät täällä lonkutat paskaa. Ei käy töissä toisin kuin väität.
- varmanaon
Itse lonkutat paskaa, olet sossun pummi! Kyllä täällä jostain linnanäijistä on muissakin keskusteluissa juttua ja todella monet tyypit niistä puhuu.
Moni nimimerkki esimerkiksi nähnyt miten on kuulemma manneja lennätelty linnanäijien toimesta.
Yhtälailla olet itse työtön. Mitä mä oon sua seurannut, niin päivät täällä lonkutat paskaa. Et käy töissä, toisin kuin väität. - vammaistenvertaistuki
varmanaon kirjoitti:
Itse lonkutat paskaa, olet sossun pummi! Kyllä täällä jostain linnanäijistä on muissakin keskusteluissa juttua ja todella monet tyypit niistä puhuu.
Moni nimimerkki esimerkiksi nähnyt miten on kuulemma manneja lennätelty linnanäijien toimesta.
Yhtälailla olet itse työtön. Mitä mä oon sua seurannut, niin päivät täällä lonkutat paskaa. Et käy töissä, toisin kuin väität.Nimimerkistä paljastu et risu-ukon sukulaismies tämä linnakundeista jankuttava autisti. Taitaa kuulua samaan kehareiden ryhmään risumiehen kanssa. Koittakaahan parantua vaikka ei oo mahollista!
- eräsihmettelijä
vammaistenvertaistuki kirjoitti:
Nimimerkistä paljastu et risu-ukon sukulaismies tämä linnakundeista jankuttava autisti. Taitaa kuulua samaan kehareiden ryhmään risumiehen kanssa. Koittakaahan parantua vaikka ei oo mahollista!
Ahaa. Olen tainnut huomata saman, että se on varmasti yksi niistä ehkä. Mutta ilmeisesti niitä on monia muitakin, eli onko ne vankilamiehiä?
Kun vankilamiehistä on puhunut myös sellaiset useat eri nimimerkit, ketkä ovat nähneet kun romanit ovat saaneet heiltä lähtöpassit koko kouvolasta. - Lihava.ihminen
VaNhoja miehiä jolla on lihava maha. Tai nainen.
Mannet antoi sinulle lähtöpassit kouvolasta ja sinöhän lähdet. - nähtyonmonesti
Minua ei ole kukaan ajanut pois, ei edes linnankundit. Miksi ajaisi?
Satun vaan näkemään, että täällä tosi moni nimerkki monessa keskustelussa havainnut, kuinka isot, tatuoidut ja lihaksikkaaksi treenatut linnankundit ovat ottaneet komennon käsiin.
Mannet vaan lähtivät velkojaan kuulemma pakoon vanhoilla 70 luvun lopun volvo 244 autoillaan, mitkä kaikilla saman väriset, eli ruosteesta ruskeat. - risumiehenkaveri
Jännä kun niillä kaikilla nimimerkeillä on sama ip-osoite kun sinulla. Koko sun muu perhe vai?
- tiedäniipeetparemmin
risumiehenkaveri kirjoitti:
Jännä kun niillä kaikilla nimimerkeillä on sama ip-osoite kun sinulla. Koko sun muu perhe vai?
Yritätpä olla fiksu. Ihan kun ei olisi sama ip. osoite myöskin kuin sinulla. Lyön vaikka mistä vetoa, niin sulla ei kirjoitukset pariin kommenttiin jää.
Jos haluat tietää, niin multa löytyy tatuointeja mitä ei sulla ole. - olet.pelkkä.nolla
Joo joo otit acab tatuoinnin ja pitää sitä joka päivä hehkuttaa täällä. Tori.fi huijjauksien takia vankilassa ja nii kovaa jätkää että.
Ei se tatuointi kenestäkään kovaa tee. Monta sataa seuroa köyhemmän vain. - kuviakehoon
olet.pelkkä.nolla kirjoitti:
Joo joo otit acab tatuoinnin ja pitää sitä joka päivä hehkuttaa täällä. Tori.fi huijjauksien takia vankilassa ja nii kovaa jätkää että.
Ei se tatuointi kenestäkään kovaa tee. Monta sataa seuroa köyhemmän vain.Jos olen pelkkä nolla, niin mikä sinä olet? Vituttaako olla työtön pummi, kun kela jumissa, et saa armopaloja?
Tatuoinneilla saa portsarin hommia, missä palkka parempi kuin esimerkiksi paperitehtaalla.
Ja personaltrainerin hommia kun on iso lihaksikas ja tatuoitu. Noilla eväillä kaikki fiksut toimii ja tekee vuodessa töitä n. 8-9kk ja loppuaika Karibialla allinclusive hotelleissa.
Näkee jo kaukaa kun tulee tyyppi vastaan kellä on tatuointeja. Siinä on ASENNETTA olemuksessa!!! - tattoopower
Ei voi myydä olematonta tavaraa. Eihän kukaan ole niin tyhmä että ostaa sitä.
Tosin kyllähän mannet ovat niin tyhmiä että ostaisi, jos valkolaiset myisi niille olematonta tuotetta, mutta ei alennu moiseen vaikka manneja vedätetäänkin aina 6-0.
Mutta kyllä linnankundit pystyisi manneille myymään olematonta tuotetta. Jos ne pyytää tapaamista ja haluu nähdä tuotteen, niin eipä ole siltikään hätää.
Ne tulevat tapaamiseen tyhjin käsin ja mussu lässyttää että missä myytävä tuote on. Kundi levittää käsii vaan ja näyttää tyhjää maata jalkojen juures ja mörähtää että vaikka tuossa, rahat tänne, sanotaan nyt vaikka että maksaa tonnin.
Ja manne puntti tutisten maksaa, koska kyseessä on iso, treenannut, lihaksikas, vahva ja tatuoitu linnankundi.
- powerii
Moni on huomannut jos on tullu riitaa ja mennään siihen pisteeseen, että aletaan tappelee. Niin kyllä sen tappelun välttää helposti, kun nostaa hihaa ja paljastaa tatuoinnin.
Vastapuoli tajuaa heti tatuoinnista, että nyt on kyse linnankundista ja on parasta häipyä nopeasti ja jättää tonni rahaa varmuuden vuoksi merkiksi sovinnosta. - tiedänjengeistä
Jos mä haluun, mä voin pitää liivejä joissa on tunnukset, eikä kukaan jengiläinen puutu.
Voin hankkia liivit ja teksti Cannondall Mc tai Halls Angels. Eli silloin en käytä muiden tunnuksia ilman lupaa, koska noissa on kirjaimen ero.- Ei.nykyaikaa
Jengit on muutenkin heikkolahjasille jotka ei pärjää yksin.
- tattoopower
Ei.nykyaikaa kirjoitti:
Jengit on muutenkin heikkolahjasille jotka ei pärjää yksin.
Nykyaikaa on vain isot, treenatut, vahvat ja tatuoidut linnankundit. Ja Lucrezia Butt ( ent. Virpi Butt ) kenen alapään nuolisin.
- eiooei
No joo. Ainakaan Myllykoskella ei edes ole tyyppejä, jotka ovat olleet vankilassa.
- aloittaja.trolli
Eikä Voikkaalla.
- Mikkelinkaveri
Onko tietoa Lankisen Leksasta?
- jossamaatarkoitat
päästi huhujen mukaan kylmät pierut viime marraskuussa
- tattoopower
Valtava linnankundi nähty Voikkaan sillalla päättämässä kuka pääsee voikkaalle, kuka ei.
Treenattu, leveä selkä mikä kävellessä heiluu, raskaasti tatuoitu. - Kadonneet
Mites tää subumies jäppinen kuusaalta, joka jaalassa katosi? Mitään kuulunu?
- hyväkuntöitä
Suurin osa vankilakundeista Voikkaalla ja kuusaalla ovat työssä käyviä. Eräskin lukenut lakimieheksi.
Eräs perustanut Voikkaalle kuntosalin koska sinne on nähty menevän ja tulevan tatuoituja isoja linnankundeja.
Eräs on perustanut tilitoimiston millä tienaa hyvin kun nykyään monet rikkaat vuokraavat mökkejään, mutta eivät osaa paperihommia.- hjgyfdd
Ei ole Voikkaalla kuntosalia.
Voikkaalaiset on kyllä niin örkin näköisiä ali-ihmisiä, että en ihmettele näitä kirjoituksia.
- Anonyymi
Lipi Voikkaaalta kuulemma on melkoisen hurja ukko.
- Anonyymi
Hauista on pumpattu mutta jalat on kuin piipunvarret
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635