Mitä voi tehdä kun viljistä yrittää käsitellä niin se yrittää heti purra käteen ja lähtee karkuun. Se kyllä näkee käden mutta se ei auta osaisitteko neuvoa mikä tähän auttaisi??????????????????????
Apua
3
348
Vastaukset
kannattaa olla rauhallinen ja hidas liikkeissä ota käärmettä niskasta kiinni ja liuta käsi hitaasti kauemmas päästä ja anna sen liikkua melko vapaasti mutta älä tiputa äläkä pidä kauaa kädessä myöhemmässä vaiheessa voi pidellä kauemminki... ja kannattaa muistaa ruokkia...
- jmdt
Itse asiassa, käärme ei pidä ollenkaan, jos sen päähän kosketaan. Häntään koskemista kannattaa myös välttää. Ote kannattaa ottaa käärmeen keskiruumiista.
Jos käärme lähtee pakoon, ota vain rohkeasti se käteen, mutta hirveästi älä ala sitä kuitenkaan jahtaamaan, vaan kokeile myöhemmin uudestaan.
Käärme kyllä rauhoittuu siinä vaiheessa kun olet saanut sen otettua käteen, vaikka miten terraariossa karkuileekin. - salamandra
www.herppi.net
www.matelijat.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763