Mistä löytää vakipanon?

Eli oma elämäntilanne on vapaa ja vakipano olisi kiva. Joten mistä nelikymppinen mies löytää täyspäisestä naisesta vakipanon pk-seudulta? Seksitreffit-sivustolla on vain maksullisia naisia, Iskuri-treffeillä vain pelkkiä feikkejä.. Mistä löytää nainen vakipanosuhteeseen?

16

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dependson

tykkäätkö noccosista

• iihihiii

Se tykkää työntää feikki löylykauhan perseeseen

• Kyllä mä tiedän mikä on nokkonen mutta mikä on nocconen?

• surullinenN

musta saa.
      se hyväpuoli et oon juopppo ni saa raiskata kun sikaa kun oon rapulassa.
      en tiedä ketä sellanen kiinnostaa mutta helppo reikä tarjolla, ilmanen ja saa vetää kakkoseenkin niin että tuntuu.

• ddffgh

Holistille löylykauha perseeseen oujee

• panisinkyllä

Miten sinuun saa yhteyttä?

• rieuvnjks

ei tarvii ehkäsyä eikä sen kummemmin liukkaria, pillu kuitenkin märkänä ni sinne survaset kerran ni saa vähän kostuketta perseeseen ja sit vaan niin paljonku voimia löytyy ni kaikki tehot vaan käyttöön ja spermat lopuks suuhun nieluun asti. sit vaan sesio uusiks, nii kauan että taju lähtee

• sauvasisään

eukko ite esileikkinä pitää toista kättä tissillä ja toista pillussa ni toikin jo hoidettuna

• rhfbcj

ja tottakait välillä kämmenen kuvia takamukseen ja repiä hiukset päästä

• hshfjgg

Ja löylykauha perseeseen 24/7 oujee

• nainen44vuotias

mene suomi24-treffiehin ja tee itsestäsi asiallinen deitti-ilmoitus.
      sieltä mä löysin.

• hohohohohhhooooiii

Löysit siis löylykauhan perseesees

• ccffgtt

Ruma anorektikko horo työnnä löylykauha perseeseen

• elämäntilanne

Oman kokemukseni mukaan vakipano löytyy helpoimmin työpaikalta.

• tekkeekömiäl

Vakipano olisi täällä. Olen sua muutaman vuoden vanhempi, mutta nuorekas.

Haluatko muutaman päivän olleen vaippani ottaa pois. Haju on senmukainen ja vittuni valkoisia matoja täynnä. Ikää on 91v.

• S24 treffeillä naiset vain valittavat kun miehet etsivät seksiseuraa ja he vakavampaa. Työpaikka on taas miehinen ala joten sielläkään ei ole naisia..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe